Enregistrer l'offre
Fonction
Eén van de grootste deurenexpert in Europa, zoekt een Hr & Payroll officer.
Ben jij diegene die graag juridische vraagstukken oplost? Of wil je graag een luisterend oor bieden? Of liever wat cijfers analyseren? Dan is deze functie voor jou gemaakt!
Als HR & Payroll Officer kom je terecht in een leuk HR team en ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll-proces voor onze medewerkers.
Dit is zowel voor België als Nederland: uitvoering van de loonberekening, opvolging van alle sociaal-administratieve verplichtingen, beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden.
Je werkt mee aan de gegevensverzameling en -verwerking ter ondersteuning van het HR beleid.
Daarnaast zet je je graag mee in naar het zoeken van nieuwe collega’s. Je houdt ervan actief bezig te zijn met de operationele HR zaken in nauw contact met al onze medewerkers en leidinggevenden. Je rapporteert aan de HR Manager.
Qui cherchons-nous ?
Vereisten:
- Je bezit een Bachelor of Master diploma in een HR-gerelateerde richting en hebt reeds enkele jaren werkervaring achter de rug.
- Je hebt een sterke affiniteit met sociale wetgeving en HR zaken.
- Je kan vlot organiseren en prioriteiten stellen, je bent assertief en durft initiatieven nemen.
- Je bent punctueel en sterk met cijfers.
- Je beschikt over een analytisch denkvermogen en je hebt een grote zin voor verantwoordelijkheid.
- Verder getuig je van een professionele houding en ben je discreet.
- Tenslotte heb je een zeer goede kennis van de verschillende MS Office toepassingen (kennis van protime is een pluspunt)
Que proposons-nous ?
Aanbod:
Deze functie bevat veel mogelijkheden tot initiatief en zelfontplooiing in een groeiend internationaal bedrijf. Mogelijkheid tot thuiswerk en een flexibel uurrooster dankzij glijdende werktijden.
Wekelijks zorgen ze voor vers fruit, geven incentives en organiseren jaarlijks een leuke personeelsevent.
De plaats van tewerkstelling is Bekkevoort, gelegen op de grens tussen Vlaams-Brabant en Limburg, ver van de dagelijkse files.
Compétences liées à la fonction
- Superviser la gestion administrative du personnel
- Coordonner les activités de gestion du personnel et conseiller les responsables de service
- Elaborer ou faire évoluer les procédures, les supports de suivi et de gestion du personnel de la structure
- Diriger un service, une structure
- Suivre et mettre à jour les informations professionnelles et réglementaires
- Concevoir et piloter les opérations liées à la gestion des emplois et des compétences
- Organiser la concertation et le dialogue social avec les membres du personnel ou leurs représentants
- Contrôler la conformité d'application des obligations légales et réglementaires et mettre en place les actions appropriées
- Elaborer la politique de management des ressources humaines selon les orientations stratégiques de la structure et définir les plans d'action
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.