Ressources humaines

Enregistrer l'offre

HR OFFICER / ONMIDDELIJKE OPSTART / DAGUREN / REGIO POPERINGE

Proven

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Als HR officer sta je in voor volgende zaken:

  • Je staat in voor een correcte en tijdige verwerking van de lonen (hoofdzakelijk arbeiders, PC 118)
  • Je beheert alle payroll taken en bijhorende rapporteringen
  • Je bent administratief sterk en je vindt het leuk om alles van A tot Z te beheren: personeelsdossiers, arbeidsovereenkomsten, sociale documenten, tijdsregistratie, HRIS, enz
  • Je werkt nauw samen met het sociaal secretariaat (SD Worx)
  • Je denkt graag actief mee om de bestaande processen, tools en procedures te optimaliseren
  • Je blijft op de hoogte van wijzigingen in sociale wetgeving en je weet ze om te zetten in de praktijk
  • Je bent het aanspreekpunt voor zowel medewerkers als leidinggevenden bij vragen over sociale wetgeving en de toepassing binnen het bedrijf
  • Je staat in voor een correcte en frequente rapportering van HR-data

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een bachelor diploma of een relevante opleiding binnen HR
  • Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie, bij voorkeur binnen een productieomgeving
  • Je hebt een goede sociaal- juridische kennis
  • Je bent cijfermatig sterk en je werkt graag efficiënt en accuraat
  • Je weet het overzicht te bewaren en organiseert je taken zelfstandig
  • Je bent communicatief, maar je gaat ook discreet om met informatie
  • Ervaring met eBlox en/of met tijdsregistratie GPS zijn mooi meegenomen
  • Naast het Nederlands beschik je over een goede basiskennis Frans

Que proposons-nous ?

  • Je komt terecht in een groeiend internationaal bedrijf waar je kan rekenen op werkzekerheid en een grondige opleiding
  • Wij bieden jou een veelzijdige functie waar je jezelf verder kan ontwikkelen
  • Je komt terecht in een team van toffe collega’s waar teamspirit echt belangrijk is
  • Een aantrekkelijk loon aangevuld met tal van extralegale voordelen (o.a. groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques 8 euro/dag, tussenkomst kinderopvang, enz.)

Compétences liées à la fonction

  • Superviser la gestion administrative du personnel
  • Coordonner les activités de gestion du personnel et conseiller les responsables de service
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures, les supports de suivi et de gestion du personnel de la structure
  • Diriger un service, une structure
  • Suivre et mettre à jour les informations professionnelles et réglementaires
  • Concevoir et piloter les opérations liées à la gestion des emplois et des compétences
  • Organiser la concertation et le dialogue social avec les membres du personnel ou leurs représentants
  • Contrôler la conformité d'application des obligations légales et réglementaires et mettre en place les actions appropriées
  • Elaborer la politique de management des ressources humaines selon les orientations stratégiques de la structure et définir les plans d'action
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969