Service à la clientèle

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Helpdesk Daily Banking - KBC - vaste late shift // start 25/08 // 2500br

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Tatjana & Zoë zoeken voor een modern, dynamisch, leuk bedrijf in Berchem naar Customer care medewerkers voor KBC die Nederlands spreken en/of een goede kennis Frans hebben. 

  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatgroepen op de helpdesk. Concreet beantwoord je vragen en je lost problemen op in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van de KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, Tablet en smartphone.
  • Op rustige momenten kan je tijdelijk ingezet worden op andere projecten zoals administratieve vragen en verwerkingen.

Qui cherchons-nous ?

  • Je kan de eerste 8 weken in daguren werken, want dan heb je opleiding.
  • Je bent gemotiveerd om oplossingen te vinden en zet klanttevredenheid op de eerste plaats.
  • Je bent PC vaardig, hebt goede schriftelijke vaardigheden en hebt interesse in online banking.
  • Français? Mais oui! Nederlands? Geen enkel probleem.
  • Samen sterk! Dat is jouw motto.

Que proposons-nous ?

  • Marktconform loon (€2500 bruto) met extralegale voordelen (maaltijdcheques €8, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
  • Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn
  • Je krijgt 3 maanden opleiding waarna je kan thuiswerken (3 dagen per week). 
  • De eerste 8 weken in daguren (omwille van opleiding). 
  • Nadien vaste laste ploeg

Regimes die mogelijk zijn: 

1. tweewekelijks herhalend

  • Week 1: Ma – Vrij 13:30 – 22:00
  • Week 2: Ma – Vrij 11:30 – 20:00 waarvan 1 vaste dag vrij ifv capaciteit, 1 dag starten om 11:uur in overleg.
    • Za 09:00 – 17:30

 2. vierwekelijks herhalend

  • Week 1: Ma – Vrij 13:30 – 22:00
  • Week 2: Ma – Vrij 12:30 – 21:00
  • Week 3: Ma – Vrij 11:30 – 20:00 waarvan 1 vaste dag vrij ifv capaciteit, 1 dag starten om 11:uur in overleg.
    • Za 09:00 – 17:30
  • Week 4: Ma – Vrij 13:30 – 22:00 

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
  • Former des employés aux techniques du métier
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Recruter du personnel et le former aux procédures de l'établissement
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Suivre et organiser le développement des compétences du personnel (formation continue, entretien annuel, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Suivre et vérifier les éléments d'activité et de gestion administrative du personnel
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
  • Définir des objectifs commerciaux (vente, volume, chiffre d'affaires, satisfaction clientèle, ...)
  • Contrôler la qualité du discours ou de l'argumentaire de télévendeurs, téléopérateurs et identifier des améliorations (formation, tutorat, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969