Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Helpdesk Daily Banking & Cera project (KBC) // Start 22/09 // 2500br

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Konvert Antwerpen zoekt voor een modern, dynamisch, leuk bedrijf in Berchem naar Customer care medewerkers voor KBC die Nederlands OF Nederlands-Frans spreken.

Je start op het tijdelijke Cera project waar je na een paar maanden doorgroeit naar de Helpdesk Daily Banking: 

  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatgroepen op de helpdesk. Concreet beantwoord je vragen en je lost problemen op in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van de KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, Tablet en smartphone.
  • Op rustige momenten kan je tijdelijk ingezet worden op andere projecten zoals administratieve vragen en verwerkingen.

Wat is het Cera project? 

Het Cera-project binnen KBC is een tijdelijk project dat telkens terugkeert wanneer het halfjaarlijkse magazine van Cera wordt verstuurd naar klanten.
Tijdens deze periode is er een verhoogde instroom van telefoontjes van klanten die vragen hebben over de inhoud van het magazine of over hun lidmaatschap bij Cera.
Hierdoor ontstaat er tijdelijk extra werk op de klantendienst, waarvoor extra medewerkers worden ingezet. Het project is dus tijdelijk van aard.
Na afloop van het Cera-project is het de bedoeling dat je doorgroeit naar de dienst HDB.

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent oplossingsgericht en PC vaardig.
  • Je hebt interesse in online banking.
  • Nederlands? Geen enkel probleem.
  • Samen sterk! Dat is jouw motto.

Que proposons-nous ?

  • Fulltime tewerkstelling: roulerend shiftensysteem (3 weken daguren, 1 week late shift 13u30-22u)
  • Zaterdagwerk van 09:00 - 17:00
  • Je krijgt 3 maanden opleiding waarna je kan thuiswerken (3 dagen per week)
  • Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon (€2500 bruto) met extralegale voordelen (maaltijdcheques €8, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
  • Kwaliteit staat boven kwantiteit, want enkel zo kan je klanten goed verder helpen.

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
  • Former des employés aux techniques du métier
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Recruter du personnel et le former aux procédures de l'établissement
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Suivre et organiser le développement des compétences du personnel (formation continue, entretien annuel, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Suivre et vérifier les éléments d'activité et de gestion administrative du personnel
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
  • Définir des objectifs commerciaux (vente, volume, chiffre d'affaires, satisfaction clientèle, ...)
  • Contrôler la qualité du discours ou de l'argumentaire de télévendeurs, téléopérateurs et identifier des améliorations (formation, tutorat, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969