Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Dienst nalatenschappen - KBC (goede kennis Frans) // start 08/09 // 2500br

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Konvert Antwerpen zoekt een medewerker voor de dienst Nalatenschappen (helpdesk KBC). Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons voor de dossierbeheerders van KBC.

  • Je komt in contact met de verschillende betrokken partijen. Dit zijn voornamelijk nabestaanden,  kantoormedewerkers en notarissen. Je beantwoord vragen omtrent de stand van zaken van het dossier, betalingen, etc.
  • Informatie die je uit het telefoongesprek krijgt, vul je aan in de openstaande dossiers.
  • Voor niet-courante problemen en klachten val je terug op de dossierbeheerders van KBC.
  • Je voert ook enkele administratieve taken uit zoals vragen, documenten en facturen linken aan de correcte dossiers

 

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent communicatief en klantgericht, je houdt van telefonische contacten met klanten en bent empathisch. Je weet informatie bevattelijk over te brengen en kan klachten op een diplomatische manier opvangen.
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen. Daarmee kan je moeiteloos linken leggen tussen informatie die je haalt uit dossiers, verschillende applicaties en hulpbronnen. Je slaagt er ook telkens is om gericht de essentie uit een vraag te halen en deze te vertalen naar bestaande procedures. 
  • Je spreekt vloeiend Nederlands; kennis Frans is een grote meerwaarde.
  • Je beschikt over een goede computerkennis.

Que proposons-nous ?

  • Voltijdse tewerkstelling
  • Je werkt van maandag tot vrijdag van 08.30u tot 17u (40u)
  • Na de opleiding (3 maanden), mag je thuiswerken (ma, woe, vr)
  • Je krijgt 3 maanden opleiding waarna je kan thuiswerken (3 dagen per week)
  • Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon (€2500 bruto) met extralegale voordelen (maaltijdcheques €8, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
  • Kwaliteit staat boven kwantiteit, want enkel zo kan je klanten goed verder helpen.

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969