Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Customer Support & Admin - KBC (kennis Frans) // Start 25/08 // 2600br

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

13,98

Fonction

Konvert Antwerpen zoekt een customer care medewerker voor het Cera project bij KBC. Jouw taken?

  • Je streeft naar een vlotte, klantgerichte telefonische ondersteuning voor onze vennoten en klanten met betrekking tot voordelen van het Cera-lidmaatschap.
  • Je assisteert bij het consulteren van de website en de juiste informatie terugvinden.
  • Je zorgt samen met je collega’s voor een snelle en correcte afhandeling van binnenkomende e-mails en chatberichten.

 

 

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent communicatief, geduldig en klantgericht.
  • Je kan goed samenwerken en bent flexibel.
  • Je spreekt goed Nederlands. Spreek je ook Frans? Trés bien!
  • Je bent positief en kan goed met de computer werken.
  • Je werkt van maandag tot en met vrijdag in een shiftensysteem tussen 8u en 19u en 1 zaterdag per maand werk je van 9u-14u;

Que proposons-nous ?

  • Project van ongeveer 6 weken waarna je doorgroeit naar de dienst dagelijks bankieren (in shiften: 1 week per maand 13u30-22u + 1 zaterdag/maand)
  • Een groeiende en snel evoluerende organisatie.
  • Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn, een aangename werkplek.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).
  • Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969