Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Antwerpen zoekt een medewerker voor de helpdesk voor KBC met afdeling betalingssystemen. Jouw taken?
- Je biedt telefonische en schriftelijke ondersteuning aan de kantoren, je beantwoordt vragen over betalingen en betalingssystemen.
- Je onderzoekt zelfstandig dossiers en geeft hierover advies aan de kantoren.
- Waar van toepassing communiceer en verwijs je naar interne partijen in het kader van dossiers.
- Je detecteert en signaleert, bv. Wanneer veelvuldig dezelfde soort melding binnenkomt, instructies verkeerd zijn,….
- Je analyseert het probleem, verzamelt alle informatie ten behoeve van het kantoor.
- Je onderhoudt je kennis van betalingsverkeer goed en volgt alle nieuwe informatie en evoluties op. Je deelt ook actief je kennis met je collega’s.
- Opvolging van mailverkeer in de mailbox van het team.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een commercieel inzicht en klantvriendelijke attitude.
- Je stelt je proactief op en signaleert opportuniteiten tot verbetering van systemen en procedures.
- Je kan goed functioneren onder tijdsdruk en in stresserende situaties.
- Je bent punctueel en administratief sterk.
- Je bent in staat om snel inzicht in de systemen en applicaties te verwerven.
- Je hebt oog voor detail en je kan snel tijdig fouten en problemen detecteren.
- Je hebt een analytische geest.
Que proposons-nous ?
- Uurrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 8u30 tot 17u. Je werkt 8u per dag.
- Nadat je de opleiding succesvol hebt afgerond is er de mogelijkheid om enkele dagen per week te telewerken
- Een omgeving waar jezelf zijn én initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
- Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn; een aangename werkplek.
- Uitgebreide opleiding en begeleiding bij de job.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.