Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Medewerker Betalingssystemen KBC (Nederlands) // start 25/08 // 2600br

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

13,98

Fonction

Konvert Antwerpen zoekt een medewerker voor de helpdesk voor KBC met afdeling betalingssystemen. Jouw taken?

  • Je biedt telefonische en schriftelijke ondersteuning aan de kantoren, je beantwoordt vragen over betalingen en betalingssystemen.
  • Je onderzoekt zelfstandig dossiers en geeft hierover advies aan de kantoren.
  • Waar van toepassing communiceer en verwijs je naar interne partijen in het kader van dossiers.
  • Je detecteert en signaleert, bv. Wanneer veelvuldig dezelfde soort melding binnenkomt, instructies verkeerd zijn,….
  • Je analyseert het probleem, verzamelt alle informatie ten behoeve van het kantoor.
  • Je onderhoudt je kennis van betalingsverkeer goed en volgt alle nieuwe informatie en evoluties op. Je deelt ook actief je kennis met je collega’s.
  • Opvolging van mailverkeer in de mailbox van het team.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een commercieel inzicht en klantvriendelijke attitude.
  • Je stelt je proactief op en signaleert opportuniteiten tot verbetering van systemen en procedures.
  • Je kan goed functioneren onder tijdsdruk en in stresserende situaties.
  • Je bent punctueel en administratief sterk.
  • Je bent in staat om snel inzicht in de systemen en applicaties te verwerven.
  • Je hebt oog voor detail en je kan snel tijdig fouten en problemen detecteren.
  • Je hebt een analytische geest.

Que proposons-nous ?

  • Uurrooster: maandag t.e.m. vrijdag van 8u30 tot 17u. Je werkt 8u per dag.
  • Nadat je de opleiding succesvol hebt afgerond is er de mogelijkheid om enkele dagen per week te telewerken
  • Een omgeving waar jezelf zijn én initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn; een aangename werkplek.
  • Uitgebreide opleiding en begeleiding bij de job.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques
  • Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
  • Etudier une demande client
  • Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
  • Traiter des questions helpdesk
  • Assurer un service après-vente
  • Enregistrer les données d'une commande
  • Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
  • Consigner des données
  • Traiter les réclamations
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969