Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Customer Service Officer // Logistiek

Anvers

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor onze klant in de Haven van Antwerpen zijn wij op zoek naar een Customer Service Officer met ervaring in de Logistieke sector.

Functiebeschrijving:

Als Customer Service Officer ben jij de schakel tussen de klanten en de interne operaties. Je zorgt voor een heldere en efficiënte communicatie, waarbij je zowel de verwachtingen van de klant als de belangen van het bedrijf in evenwicht houdt. Samen met je team zorg je voor een vlotte verwerking en opvolging van alle klantenorders en -wensen binnen de organisatie en zorg je ervoor dat alles correct wordt afgehandeld. 

Hoe ziet jouw takenpakket er verder uit? 

  • Je beheert jouw dossiers van A tot Z en zorgt samen met je team voor een correcte opvolging van klantenorders en alles wat daarbij komt kijken.  
  • Je zal communiceren met interne stakeholders, zoals operaties, douane en transporteurs, om ervoor te zorgen dat klanten vlot en efficiënt worden geholpen. 
  • Dagelijks controleer je de binnenkomende verkooporders en vergelijkt deze met de beschikbare voorraad. 
  • Je bouwt en onderhoudt sterke, langdurige relaties met klanten en zorgt voor een uitstekende service. 
  • Bij problemen neem je initiatief en denk je in oplossingen. Je pakt zaken hands-on aan en zoekt proactief naar de beste aanpak. 

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt al een 2 jaar ervaring in de logistieke of maritieme sector en/of behaalde recent jouw diploma in een logistieke richting met kennis van transportdocumenten.
  • Je werkt graag in teamverband en beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je houdt het hoofd koel in drukte en stressvolle situaties en werkt graag nauwkeurig met oog voor kwaliteit.
  • Je bent proactief en gaat dan ook uitdagingen niet uit de weg.
  • Je bent vlot met softwaretoepassingen en leert snel en graag bij.
  • Je kan werken tussen 6-18u: in samenspraak met jouw team maak je een planning op met wie welke shift voor zich neemt (bv. 6-14u/7-15u/…).
  • Je spreekt/schrijft zeer goed Nederlands en Engels om een goede klantenservice te waarborgen. 

Que proposons-nous ?

  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving waar samenwerking en een hands-on mentaliteit hand in hand gaan binnen een customer service team van 11 personen.
  • Je werkt samen met collega’s die, net als jij, elke dag streven naar een uitstekende dienstverlening. Ze geloven dat leren en groeien samen gebeurt, en dat ze als team ook zorg dragen voor elkaar. Een gezonde balans tussen werkdruk en welzijn vinden ze dan ook belangrijk. 
  • Je krijgt ruimte voor persoonlijke en professionele groei door interne of externe opleidingen en de kans om je expertise verder uit te bouwen. 
  • Je kan rekenen op een marktconform salarispakket dat jouw kennis en ervaring naar waarde schat. 

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969