Enregistrer l'offre
Fonction
Ivanka zoekt een administratief medewerker voor de dienst personenbeheer met goede kennis Frans:
- Je voert verschillende administratieve verwerkingen uit omtrent personenbeheer van KBC en CBC klanten in combinatie met calls.
- Je staat in voor de eerstelijnsopvang en je beheert het dossier van de binnenkomende telefoons en/of e-mails waarbij je de collega’s van de kantoren ondersteunt op het vlak van personenbeheer.
- Je kan daarbij voor niet-courante problemen en klachten van cliënten terugvallen op een collega.
- Je hebt een signaalfunctie: signalen van klanten die een weerslag kunnen hebben op de algemene werking van pakketten, worden overgemaakt aan de betrokken verantwoordelijke bij KBC (applicatiebeheer).
- Alle aspecten van onze dienstverlening worden door jou met een kritische en opbouwende geest benaderd, waarbij het cliëntenbelang op elk ogenblik centraal staat.
- Continue zelfontwikkeling is een must om bij te blijven.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent communicatief, klantgericht en zet kwaliteit voorop.
- Je houdt van contacten, je bent empathisch.
- Je kan snel schakelen tussen verschillende taken waaronder callhandling, mailhandling en postverwerking.
- Je kan zelfstandig informatie opzoeken en verwerken.
- Je hebt goede kennis van Word, Excel en Outlook.
- Je Nederlands en Frans is zowel gesproken als geschreven goed.
Que proposons-nous ?
- Je werkt van maandag tot en met vrijdag tussen 8u30 tot 17u.
- Na 3 maanden opleiding, werk je 3 dagen van thuis uit (ma, woe, vr).
- Opstart: 03/03/2025.
- Arbeidsregime: voltijds
- Leuke bedrijfscultuur met oog voor persoonlijk welzijn.
- Je komt terecht in een gezond, groeiend bedrijf.
Compétences liées à la fonction
- Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
- Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
- Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
- Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
- Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
- Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
- Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.