Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratie personenbeheer KBC - START 02/06 - 2500br - goede kennis Frans

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

14,00

Fonction

Ivanka zoekt een administratief medewerker voor de dienst personenbeheer met goede kennis Frans:

  • Je voert verschillende administratieve verwerkingen uit omtrent personenbeheer van KBC en CBC klanten in combinatie met calls.
  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang en je beheert het dossier van de binnenkomende telefoons en/of e-mails waarbij je de collega’s van de kantoren ondersteunt op het vlak van personenbeheer.
  • Je kan daarbij voor niet-courante problemen en klachten van cliënten terugvallen op een collega.
  • Je hebt een signaalfunctie: signalen van klanten die een weerslag kunnen hebben op de algemene werking van pakketten, worden overgemaakt aan de betrokken verantwoordelijke bij KBC (applicatiebeheer).
  • Alle aspecten van onze dienstverlening worden door jou met een kritische en opbouwende geest benaderd, waarbij het cliëntenbelang op elk ogenblik centraal staat.
  • Continue zelfontwikkeling is een must om bij te blijven.

 

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent communicatiefklantgericht en zet kwaliteit voorop.
  • Je houdt van contacten, je bent empathisch
  • Je kan snel schakelen tussen verschillende taken waaronder callhandling, mailhandling en postverwerking.
  • Je kan zelfstandig informatie opzoeken en verwerken.
  • Je hebt goede kennis van Word, Excel en Outlook.
  • Je Nederlands en Frans is zowel gesproken als geschreven goed. 

Que proposons-nous ?

  • Je werkt van maandag tot en met vrijdag tussen 8u30 tot 17u.
  • Na 3 maanden opleiding, werk je 3 dagen van thuis uit (ma, woe, vr).
  • Opstart: 03/03/2025.
  • Arbeidsregime: voltijds
  • Leuke bedrijfscultuur met oog voor persoonlijk welzijn.
  • Je komt terecht in een gezond, groeiend bedrijf.

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969