Sales/vente

Enregistrer l'offre

Flexibele Call Agent - Business Team in Genk

Genk

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij op zoek naar een flexibele job waarin je je communicatieve skills ten volle kan benutten? Voor onze klant in Genk zijn we op zoek naar een gemotiveerde Call Agent. Iemand met een vlotte babbel en een servicegerichte mindset! Als Call Agent onderhoud je telefonische en schriftelijke contacten met onze klanten én de klanten van onze klanten – en dat altijd met een SMILE.

Benieuwd wat ze jou kunnen bieden? Lees snel verder!

 

Jouw functie als Call Agent

Als Call Agent behandel je oproepen voor verschillende klanten, zoals uitzendkantoren, sociaal secretariaten en grote bedrijven.

 

Jouw takenpakket

✅ Je beantwoordt inkomende oproepen en schakelt deze door naar de juiste contactpersoon (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, …).
✅ Je registreert en verwerkt oproepen in ons systeem of in de online agenda van de klant.
✅ Je beantwoordt e-mails en staat in voor administratieve opvolging.
✅ Je informeert klanten over de diensten en producten van onze klanten en adviseert hen waar nodig.
✅ Je voert uitgaande oproepen uit om klanten of potentiële klanten te informeren over nieuwe of gewijzigde diensten.

Qui cherchons-nous ?

🎯 Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans. Kennis van Engels en Duits is een pluspunt.
🎯 Je werkt nauwkeurig, taakgericht en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
🎯 Je bent klantgericht en weet hoe je professioneel en vriendelijk met klanten communiceert.
🎯 Je zoekt een job met veel flexibiliteit en variatie in taken.
🎯 Ervaring als call agent is mooi meegenomen, maar geen vereiste.

Que proposons-nous ?

💼 Een boeiende en flexibele job binnen een fijn team van warme collega’s.
💰 Competitief loon, aangevuld met extralegale voordelen (zoals maaltijdcheques en ecocheques na 1 jaar dienst).
📈 Coaching en trainingen op maat om je te blijven ontwikkelen.
🕐 Flexibele uren (vroege, late en nachtshifts).
🚀 Een dynamische job binnen een zelfsturend team.

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Réaliser le suivi d'une commande
  • Présenter des produits et services
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
  • Contrôler la qualité du discours ou de l'argumentaire de télévendeurs, téléopérateurs et identifier des améliorations (formation, tutorat, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969