Enregistrer l'offre
Fonction
Klaar om bestuurders snel terug op weg te helpen? Perfect! Wij hebben dé job voor jou. 🚛
Voor onze klant zijn wij momenteel op zoek naar een callcenter medewerker voor de pechverhelping dienst voor haar klanten.
Je komt terecht in de recent vernieuwde bureau's te Menen.
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging! Solliciteer dan snel!
Jouw takenpakket:
-
Het organiseren en opvolgen van depannages
-
Correcte verwerking van gegevens in de online portalen van de leveranciers
-
Jij bent de communicatieve tussenpersoon tussen filialen, leveranciers en klanten
-
Problemen nauwkeurig en efficiënt opvolgen en oplossen
-
Controleren van bonnen, indien correct ook factureren
-
1x /week thuis wachtdienst draaien voor depannagecalls buiten de reguliere werkuren (van 18u00 tot 08u00) dit na enkele maanden opleiding 💪🏻
Qui cherchons-nous ?
-
Je bent een administratieve toppen en verzorgt alles tot in detail
-
Heb jij reeds ervaring in de automotive of transportsector? Dat is een gigantisch pluspunt!
-
The best of both worlds : je bent zelfstandig maar ook een echte team player!
-
Communication is key! Hierin ben jij sterk zowel schriftelijk als telefonisch
-
Flexibele ingesteldheid en altijd op zoek naar een oplossing!
-
Sterke computervaardigheden zijn noodzakelijk - het interne systeem kan je aanleren
-
Je kan tegen wat stress en bent als het ware een geboren multitasker 📃☎️🖥️
-
Je spreekt vlot Nederlands, Frans én Engels
Que proposons-nous ?
-
Fulltime functie binnen een groeiend familiebedrijf 🫶🏻
-
Familiale en toffe werksfeer onder leuke collega's
-
De juiste begeleiding om jouw skills optimaal naar boven te halen!
-
Flexibele uren (MA-VR) tussen 7u00 en 18u00 + afwisselende zaterdagvoormiddagen (dan krijg je een helve vrije dag in de week)
Compétences liées à la fonction
- Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
- Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
- Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
- Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
- Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
- Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
- Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.