Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij iemand die graag anderen helpt met hun vragen en problemen? Heb je een scherp oog voor detail en een passie voor klantenservice? Dan ben jij de perfecte kandidaat die Konvert Boom zoekt voor de rol van Customer Support Medewerker bij een pakjes bedrijf te Puurs!
Wat je gaat doen:
- Controleren van de kwaliteit van afhalingen en verzendingen aan de hand van vooraf opgestelde lijsten die worden doorgegeven aan de dispatching
- Zorgen voor de nauwkeurigheid van gegevens met betrekking tot zendingen in ons systeem, inclusief codering, ritafsluiting, etikettering, en het analyseren van prestaties
- Identificeren en onderzoeken van afwijkingen op verzoek van de Transport & Operations Manager en District Manager
- Rapporteren van bevindingen aan de dispatching en Transport & Operations Manager, en actief bijdragen aan het verbeteren van fouten en processen
- Constant beschikbaar zijn om vragen van onze centrale klantenservice te beantwoorden en indien nodig onderzoek uit te voeren
- Direct klantcontact onderhouden met de dispatching, en ondersteuning bieden bij claims en andere verzoeken
- Verwerken van traces, verzoeken en het afhandelen van geweigerde transporteenheden (TU's), inclusief adresverduidelijking en behandeling van beschadigde eenheden
- Strikt naleven van deadlines met betrekking tot transporteenheden
- Observeren van beelden van beveiligingscamera's om de veiligheid en efficiëntie te waarborgen
- Optimaliseren van telefoonprestaties en verzorgen van nauwkeurige data entry en transmissie
- Assisteren aan de kassa indien nodig
Qui cherchons-nous ?
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
- Sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om snel te schakelen tussen verschillende taken
- Probleemoplossend vermogen en oog voor detail
- Ervaring in een klantgerichte rol is een pluspunt
- Bereidheid om te leren en jezelf voortdurend te verbeteren
- Flexibiliteit om te werken in een dynamische omgeving en teamgeest
Que proposons-nous ?
- Een competitief salaris en extralegale voordelen.
- Je werkt in daguren: van 10u00 tot 18u06
- In het begin krijg je opleiding en zal je steeds werken van 9u00 to 17u06
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.