Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een bedrijf dat wereldwijd één van de belangrijkste producenten en verdelers is van elektrisch handgereedschap, luchtdruk- en tuinmachines, zoeken wij een Customer Service Advisor.
- Je staat dagelijks telefonisch en per mail in contact met de klanten (B2B en B2C) om hen te informeren of te adviseren aangaande producten, prijzen, promoties, beschikbaarheid, leverstatus, …
- Je zorgt ervoor dat de dealers steeds de correcte informatie krijgen zodat zij de producten als voorkeurmerk aanprijzen bij hun eindklanten.
- Je staat in voor de dagelijkse correcte invoer van bestellingen in het ordersysteem.
- Je behandelt binnenkomende klachten en coördineert indien nodig de afhandeling met de betrokken interne afdelingen (backoffice, warehouse, sales, …) en je zorgt ook voor een duidelijke feedback naar de dealers toe omtrent hun vragen en klachten.
Wil jij de belangrijke schakel zijn tussen het bedrijf en de klanten? Solliciteer vandaag nog en bezorg ons jouw CV.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent een teamplayer die ook zelfstandig kan werken
- Je kan klantgericht en probleemoplossend werken
- Je werkt snel en nauwkeurig en bent stressbestendig
- Je hebt een zeer goede kennis van Frans en Nederlands, je kan je ook goed behelpen in het Engels
- Enig technisch inzicht en een affiniteit met het productengamma zijn natuurlijk een must, al zal je ook door zelfstudie je kennis verder moeten uitbreiden
- Als je enige ervaring hebt in een soortgelijke functie heb je uiteraard een streepje voor
- Een bachelor diploma (in een administratieve richting) is ook een extra troef
Que proposons-nous ?
- Een voltijdse job met een marktconform vast salaris, maaltijdcheques en andere extralegale voordelen.
- Je komt terecht in een dynamische omgeving met een collegiale sfeer.
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.