Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een bedrijf Regio Lommel-Balen zijn we op zoek naar een Meertalige Sales Support Assistant.
Jouw functie
Ben jij een analytisch talent met een passie voor teksten, cijfers én samenwerken? Ben je Nederlandstalig met een prima beheersing van het Engels en het Duits? Wil je bijdragen aan het succes van een gedreven sales team? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!
Als Sales Support Assistant ben jij de spil in het proces van offerteaanvragen en tenders. Door jouw oog voor detail en creatieve inbreng ontwikkel je voorstellen die indruk maken en overtuigen.
Jouw taken
- Tender- en offertebeheer: analyseren van aanvragen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans.
- Opmaken van offertes: in samenwerking met de Salesmanager creëer je winnende offertes door scherpe prijsberekeningen, overtuigende teksten en aandacht voor kwaliteit.
- Administratie: structuur is jouw superkracht. Je zorgt ervoor dat alles vlekkeloos wordt gedocumenteerd.
- Het beheren en up to date houden van de sales bibliotheek en onze CRM-tool.
- Het verhogen van de kwaliteit en consistentie van offertes.
Je werkt in deze boeiende en uitdagende rol nauw samen met de Sales Managers en Sales Director evenals de collega’s van Operations. Je rapporteert rechtstreeks aan de Sales Director en bent een cruciale schakel in het team.
Qui cherchons-nous ?
Wie zoeken wij?
- Je hebt een sterk ontwikkelde talenknobbel: je bent vloeiend in Nederlands, Engels en Duits. Kennis van het Frans als aanvulling zou helemaal top zijn!
- Sterke analytische vaardigheden die je kan combineren met een vlotte pen om jouw analyses over te brengen.
- Een flinke dosis affiniteit met cijfers en ervaring in prijsberekeningen is zeker welkom. Nog geen ervaring in prijsberekeningen? Laat dit jou niet afschrikken en waag je kans!
- Een gestructureerde aanpak en oog voor detail zijn enkele van jouw kwaliteiten.
- Teamspirit en een prima communicatie op alle niveaus van een organisatie.
Que proposons-nous ?
Wat kunnen we jou bieden?
- Een voltijdse functie in een sterk groeiende organisatie.
- Een boeiende uitdaging bij de marktleider in zijn sector.
- 2 dagen per week werken van thuis is mogelijk eens je volledig ingewerkt bent.
- Een filevrije werkomgeving.
- Diverse opleidingsmogelijkheden en uiteraard een boeiend takenpakket met diverse uitdagingen.
- De kans om te werken bij een werkgever die positief bijdraagt tot het verminderen van de uitstoot van schadelijke gassen en een beperking van het energieverbruik.
- Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met verschillende extralegale voordelen.
- Reële doorgroeimogelijkheden.
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.