Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een internationaal bedrijf in de medische technologie, gespecialiseerd in endoscopische chirurgie en niersteenverbrijzeling zijn wij op zoek naar een klantendienstmedewerker.
Jou takenpakket:
- Klantgerichte communicatie: onderhouden van de klanten in het Nederlands en Frans zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt het vermogen om klantvragen effectief en vriendelijk te beantwoorden.
- Administratieve ondersteuning: Het opstellen van offertes, bijhouden van herstellingsdossiers, invullen van lastenboeken en het regelen van leenmateriaal en materiaal voor demonstraties.
- Samenwerken met andere afdelingen: Nauw samenwerken met de buitendienst, het magazijn en de hoofdzetel in Duitsland om klantverzoeken tijdig en efficiënt af te handelen
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een professionele bachelor afgerond
- Je kan vloeiend Nederlands en Frans ( minimaal C1 niveau ) zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Engels en Duits is een pluspunt.
- Je kan uitstekend werken met Microsoft Office, vooral in Word, Excel en PowerPoint en je hebt ervaring met CRM-systemen.
- Je bent Flexibel, je bent in staat om snel te schakelen in een dynamische omgeving.
- Je bent stressbestendig en kan goed functioneren onder druk.
- Je toont betrokkenheid bij het bedrijf en hebt ambitie om bij te leren en te ontwikkelen in de medische technologie.
Que proposons-nous ?
- Vaste werkuren van 8u30-17u met een 3/5 of 4/5 werkweek, zodat de werk-privéblans gewaarborgd blijft.
- De mogelijk om je te ontwikkelen in een dynamische en innovatieve sector.
- Een marktconform salaris met voordelen passend bij de ervaring van de kandidaat.
- Een prettige werkomgeving waar teamwork, betrokkenheid en klantgerichte service centraal staan.
- Doorlopend opleidingsmogelijkheden
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.