Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Klantendienstmedewerker 3/5 of 4/5 Regio Drongen

Drongen

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een internationaal bedrijf in de medische technologie, gespecialiseerd in endoscopische chirurgie en niersteenverbrijzeling zijn wij op zoek naar een klantendienstmedewerker.

Jou takenpakket: 

  • Klantgerichte communicatie: onderhouden van de klanten in het Nederlands en Frans zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt het vermogen om klantvragen effectief en vriendelijk te beantwoorden. 
  • Administratieve ondersteuning: Het opstellen van offertes, bijhouden van herstellingsdossiers, invullen van lastenboeken en het regelen van leenmateriaal en materiaal voor demonstraties.
  • Samenwerken met andere afdelingen: Nauw samenwerken met de buitendienst, het magazijn en de hoofdzetel in Duitsland om klantverzoeken tijdig en efficiënt af te handelen 

 

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een professionele bachelor afgerond
  • Je kan vloeiend Nederlands en Frans ( minimaal C1 niveau ) zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Engels en Duits is een pluspunt.
  • Je kan uitstekend werken met Microsoft Office, vooral in Word, Excel en PowerPoint en je hebt ervaring met CRM-systemen.
  • Je bent Flexibel, je bent in staat om snel te schakelen in een dynamische omgeving. 
  • Je bent stressbestendig en kan goed functioneren onder druk.
  • Je toont betrokkenheid bij het bedrijf en hebt ambitie om bij te leren en te ontwikkelen in de medische technologie. 

Que proposons-nous ?

  • Vaste werkuren van 8u30-17u met een 3/5 of 4/5 werkweek, zodat de werk-privéblans gewaarborgd blijft.
  • De mogelijk om je te ontwikkelen in een dynamische en innovatieve sector.
  • Een marktconform salaris met voordelen passend bij de ervaring van de kandidaat.
  • Een prettige werkomgeving waar teamwork, betrokkenheid en klantgerichte service centraal staan. 
  • Doorlopend opleidingsmogelijkheden

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
  • Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
  • Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
  • Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
  • Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969