Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant in Kampenhout is Konvert op zoek naar een management assistant.
Als management assistant vervul je een veelzijdige functie:
Boekhouding
- Opstellen van verkoopfacturen
- Ingeven van aankoopfacturen
- Opvolgen van betalingen
- Archiveren en klassement
- het opvolgen van de ondernemingsadministratie
- Voorbereiding van jaarafsluiting en het afwerken van de BTW-aangiftes
HR:
- Je beheert zowel het administratief als boekhoudingsniveau
- Je ondersteunt bij de rekrutering
- Je bent het aanspreekpunt van het personeel
- Voorstellen en contracten opmaken/ het opvolgen van iedereen dat in dienst en uit dienst gaat
- Payroll en employee benefits
- Beheer van de HR Policy: structureel thuiswerk, welzijnsbeleid,...
Assistent(e) van de directie:
- Het inplannen van afspraken
- Beheren van de mailbox
- Ondersteuning en opvolging van dossiers
Ben jij een hands-on iemand en herken je jezelf in deze functie? Twijfel niet langer en solliciteer vandaag nog.
Qui cherchons-nous ?
- Je beschikt minimaal over een Bachelor of een graduaat mét ervaring
- Je communiceert heel goed in Nederlands en Engels. Zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt een basiskennis Frans
- Je hebt een zeer goede kennis van Officepakket
- Je hebt voldoende ervaring met boekhouden en BTW-aangiftes hebben voor jou geen geheimen meer
- Je hebt een sterke affiniteit voor HR
- Je bent hands-on en kan taken binnen de gevraagde deadline afwerken
- Je wil je engageren om op lange termijn door te groeien tot een vaste waarde binnen het bedrijf
Que proposons-nous ?
- Een voltijds contract
- Glijdende uren (starten tussen 8u en 9u en eindigen tussen 17u en 18u)
- Een gevarieerd takenpakket
- Een competitief verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen (GSM, Hospitalisatie, Groepsverzekering,...)
- Maaltijdcheques van 6€ per gewerkte dag
- 40-uren week met 12 ADV-dagen per jaar
Compétences liées à la fonction
- Concevoir et rédiger des courriers, rapports, notes, ...
- Renseigner les déclarations fiscales (Taxe sur la Valeur Ajoutée -TVA-, Déclaration Annuelle des Données Sociales -DADS-, ...)
- Traiter et transmettre les décisions, les notes de service, les contrats en interne et en externe
- Organiser les déplacements du responsable ou de membres de l'équipe
- Préparer et organiser les réunions (convocations, préparation des dossiers, réservation de salles, ...)
- Effectuer la frappe de documents, le traitement du courrier et la gestion des messages électroniques
- Instruire et suivre des dossiers professionnels (constitution, synthèse, mise à jour de fichier, ...)
- Concevoir des outils de suivi d'activité de la structure, des tableaux de bord et les mettre à jour
- Actualiser les informations professionnelles et réglementaires et procéder à l'archivage, au classement des documents
- Organiser les rendez vous, le planning d'un responsable, d'un collaborateur et filtrer les appels et les accueils physiques
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.