Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor structuur en klantgerichtheid? Dan ben jij misschien de collega die wij zoeken!
In deze veelzijdige functie ben je hét aanspreekpunt aan onze receptie én de administratieve rechterhand van ons salesteam en de calculators. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot verloopt, zonder zelf commerciële onderhandelingen te voeren.
Je komt terecht in een hecht team van twee, waar samenwerking, humor en een goede sfeer centraal staan. Onze huidige collega neemt na 14 jaar een nieuwe uitdaging aan, en we hopen op een mooie overdracht.
Wat ga je doen?
- Je ontvangt bezoekers met de glimlach en beheert de inkomende telefoons (NL/FR).
- Je ondersteunt het salesteam met administratieve opvolging van offertes (geen prijsafspraken).
- Je volgt op welke offertes ondertekend zijn en verwerkt deze correct.
- Je helpt bij aanbestedingsdossiers en plant werven in de agenda’s van de buitendienst.
- Je ondersteunt de calculators administratief (geen technische kennis vereist).
- Je beheert documenten, sjablonen, presentaties en digitale bibliotheken.
- Je organiseert schoolbezoeken en verzorgt de bijhorende communicatie.
- Je werkt mee aan een veilige en milieubewuste werkomgeving.
Qui cherchons-nous ?
Must-haves
- Bachelor denkniveau of gelijkwaardig door ervaring
- Minstens 3 jaar ervaring in een administratieve rol
- Vlot in het Nederlands, goede kennis Frans (mondeling en schriftelijk)
- Stressbestendig, georganiseerd en goed in prioriteiten stellen
- Klantvriendelijk en communicatief sterk
Nice-to-haves
- Goede kennis van MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
- Basiskennis Engels is een plus
Que proposons-nous ?
- Contract van onbepaalde duur (of op interimbasis met optie vast)
- Fulltime functie (4/5e bespreekbaar, maar uitdagend)
- Extra veel verlof in de schoolvakanties: 12 extra ADV-dagen: 3 weken in de zomervakantie, 2 weken kerstvakantie en daar bovenop kan je nog 4 tot 7 dagen vrij kiezen.
- Vergoeding woon-werkverkeer, onkostenvergoeding, hospitalisatieverzekering (gratis voor werknemer, voordelig voor gezin)
- Startuur bespreekbaar (tussen 8u of 8u30)
- MCH maaltijdcheques van €6,00
- Een gezellig team met een fijne werksfeer (en een zomerbar bij de buren!)
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Indexer et archiver des dossiers professionnels, comptes rendus de séance,...
- Constituer des dossiers administratifs
- Accueillir les clients, fournisseurs, visiteurs, les orienter, prendre les messages et fixer les rendez-vous
- Réaliser la gestion administrative du courrier
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Mener des actions : Accueil et écoute téléphonique
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.