Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Mechelen zoekt voor haar klant een administratief medewerker ter ondersteuning in de supply chain afdeling. Je voert voornamelijk administratief werk uit in nauwe samenwerking met de activiteiten in ons magazijn. Dit betekent dat naast het administratieve gegeven (90% van de tijd) er ook effectieve controles moeten gebeuren van stocktelling, retour van goederen in het magazijn.
Het takenpakket:
- Facturatie & Leveringen: Controleren dat alle geleverde goederen gefactureerd worden. Openstaande leveringen controleren en hierover communiceren met het magazijn.
- Voorraadbeheer: Ondersteunen van de magazijnsupervisor bij voorraadbewegingen zoals ontvangst, uitgifte, overplaatsingen en tellingen.
- Retourgoederen: Controleren van retourzendingen en zorgen voor correcte verwerking en plaatsing op de juiste locatie in het systeem.
- Niet-geleverde goederen: Volgen van gemelde niet-geleverde goederen en terugsturen naar het magazijn; orderbalieteams informeren; trackerbestand bijwerken.
- Orderverwerking: Opstellen van picklijsten voor Nederlandse leveringen en afdrukken van verzendlabels.
- Productsortering: Status van gesorteerde producten aanpassen en correcte opslaglocatie bepalen in overleg met magazijn. Eventueel nieuwe locaties aanmaken.
Qui cherchons-nous ?
- Oog voor detail
- Goede communicatieve vaardigheden
- Vloeiend in het Nederlands en Engels
- Kennis van SAP is een pluspunt (bij voorkeur de WM-module)
- Leergierig / Snel van begrip
Que proposons-nous ?
- Een tijdelijke job van minstens 6 maanden maar kans op verlenging
- 39u werkweek met glijdende uren
- Maaltijdcheques 8€
- Loon is afhankelijk van de ervaring
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.