Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant een sanitair bedrijf in Herentals zijn wij opzoek naar een gemotiveerde Logistiek bediende.
Zo ziet je job eruit!
- Je waakt over het correct en tijdig verwerken van inkomende vrachten en beheert en archiveert de nodige documenten.
- Je ontvangt chauffeurs die komen leveren aan het loket en verwijst hen door naar de juiste loskade.
- Je grijpt in bij problemen en zorgt ervoor dat alles tijdig en correct verwerkt kan worden.
- Je rapporteert aan de teamleader inbound bij veranderingen of wijzigingen van geplande leveringen.
- Je contacteert leveranciers en transporteurs om levertermijnen na te vragen en op te volgen of informatie i.v.m. leveringen op te vragen.
- Je verwerkt leveringsnota’s in ons WMS- en ERP-systeem (Scale, OneTrade, Manhattan). Je verwerkt snel en correct afwijkingen. Tijdsdruk loert hierbij vaak om de hoek.
- Je werkt nauw samen met ons Inbound Team en trekt wanneer nodig de werkvloer op.
- Je rapporteert aan de Teamleader Inbound Administration.
Qui cherchons-nous ?
Deze kennis en ervaring breng je mee:
- Je bent administratief sterk, werkt nauwkeurig en bent stressbestendig.
- Je bent een teamplayer die verantwoordelijkheid neemt.
- Je hebt een diploma TSO of ASO en koppelt dit aan een relevante werkervaring en/of aan je enthousiasme om je eerste werkervaring aan te vatten.
- Ervaring in een logistieke functie is een sterke plus. Met kennis van goederenontvangst-processen overtuig je ons helemaal.
- Je hebt een goede pc-kennis. Na een interne opleiding ben je snel weg met ons ERP- en WMS-systeem.
- Je communiceert vlot in het Nederlands. Kennis van andere talen zoals het Engels en Frans is een sterke plus.
- Je kan in 2 ploegen werken.
Que proposons-nous ?
Geen koude douche, maar een warm bad:
- Een uitdagende en afwisselende voltijdse functie met de nodige zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
- In een gezonde en groeiende onderneming waar medewerkers centraal staan en zin voor initiatief gewaardeerd wordt.
- Compleet met opleidingen, waardoor je bijblijft wat betreft de laatste nieuwe technieken en producten.
- Een interessant salaris aangevuld met extralegale voordelen (bediendencontract, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, personeelskorting, toegang tot ons Benefits@Work platform met talrijke voordelen en kortingen).
- Je werkt vanuit ons distributiecentrum in Herentals: een moderne en aangename werkplek in een vlot bereikbare omgeving.
- Een fantastisch team van collega’s.
- Je werkt in een 2-ploegensysteem van maandag tot en met vrijdag.
- Je werkt in een 39-urenweek met 6 ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen.
- Een tijdelijke functie voor een zwangerschapsvervanging voor +/- 3 maanden. De opstart is voorzien begin augustus.
Compétences liées à la fonction
- Concevoir le schéma d'organisation d'une activité logistique
- Contrôler la réalisation d'une prestation
- Optimiser des modes opératoires
- Concevoir des outils de pilotage
- Diriger un service, une structure
- Définir la stratégie logistique d'une structure
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.