Enregistrer l'offre
Fonction
In de rol van Operations Manager ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige (OTIF -On Time In Full) invulling van de klantvraag. Je stuur op een gestructureerde en geplande wijze verschillende afdelingen aan: productie, verpakking, picking & scanning en logistiek. Je bent verantwoordelijk voor een correct stockbeheer van grondstoffen, half fabricaten en eindproducten alsook de bestellingen van grondstoffen en verpakkingsmaterialen. Dit alles in lijn met de afspraken en doelstellingen op het vlak van veiligheid, kwaliteit, hygiëne en performantie voor de processen die je overziet. Je rapporteert aan de CEO, werkt nauw samen met de andere MT-leden en stuurt de verschillende verantwoordelijken van je afdelingen aan (productie, verpakking, picking & scanning, logistiek).
- Verantwoordelijkheden
- Bestellingen correct en tijdig (OTIF – On Time In Full) klaar hebben voor uitlevering aan klanten
- Organiseren van de verschillende afdelingen waar je verantwoordelijk voor bent:
* Productieplanning op dag en week basis in functie van uitleveringen, stocks en bestellingen van grondstoffen en verpakkingen.
* Personeelsplanning: juiste aantallen mensen met de nodige competenties voor de geplande productie, definiëren van behoeften op vlak van competenties, opstellen en uitvoeren van het trainingsplan, verzekeren van de nodige flexibiliteit binnen en overheen de afdelingen, verzekeren van correct gewerkte uren, inclusief de verlofplanning in lijn met de noden van het bedrijf.
- Verzekeren van een correcte uitvoer van de logistieke planning, met oog voor klanteisen, nieuwe klanten, …
- Performantie bewaking en sturing van de verschillende afdelingen (correcte toepassing van versnijdingen en recepten, transformatie rendementen, kosten & marge, klantenklachten, stockposities, bestellingen …)
- Het verzekeren van (product) kwalitatieve processen, veilige werking voor mensen en machines, volgen van de gemaakte afspraken of wettelijke voorschriften voor de verschillende afdelingen
- SPOC voor het verzekeren van correct gebruik en onderhoud van machines in samenspraak met machine leveranciers
- Identificeren, trainen en uitrollen van Best Practices en identificeren en leiden van verbeterinitiatieven m.b.t. performantie (kost, rendement, efficiëntie, marge, stock niveau’s, bestellingen, …), het verzekeren van de aanvaarding en toepassing door de afdelingen die onder je verantwoordelijkheid vallen
Qui cherchons-nous ?
- Diploma – opleiding: een bachelor of master diploma in een wetenschappelijke richting met ervaring
- Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket en ervaring met een ERP-pakket.
- Je werkt gestructureerd en hebt sterke administratieve vaardigheden
- Je denkt en handelt probleemoplossend met de nodige daadkracht, en bent vasthoudend tot wanneer de taak correct en compleet uitgevoerd is
- Je hebt een sterk engagement m.b.t. het realiseren van je gestelde verantwoordelijkheden en je bent een echte teamspeler
- Je bent ondernemend, empathisch en assertief
- Je bent Nederlands- en Franstalig, zowel mondeling als schriftelijk
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een familiale, ruimdenkende en ambitieuze KMO.
- Je krijgt alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien.
- Je kan rekenen op een aantrekkelijk marktconform loon.
Compétences liées à la fonction
- Nettoyer et maintenir en état de propreté et d'hygiène le plan de travail, les outils et les locaux
- Prendre la commande du client et le renseigner sur la provenance de la viande et le mode de cuisson, ...
- Réceptionner les carcasses, les pièces de viande et contrôler les produits
- Découper les carcasses, les pièces de viande et les préparer (désossage, parage, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.