Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een groeiende logistieke dienstverlener actief in transport, distributie, opslag, binnenvaart en tankcontainerlogistiek zoeken wij een gemotiveerde customer service medewerker om het team te versterken.
Als customer service medewerker ben je de schakel tussen klanten en de operationele teams. Je zorgt voor een correcte administratieve verwerking en ondersteunt chauffeurs en klanten.
Takenpakket
- Verwerken van logistieke en administratieve gegevens in diverse systemen
- Communiceren met chauffeurs over documenten en instructies
- Beantwoorden van klantvragen via mail en telefoon
- Controleren en verwerken van transportdocumenten
- Samenwerken met planning en operatie voor een vlotte uitvoering
Qui cherchons-nous ?
Wie ben jij?
- Goede beheersing van Nederlands en Engels
- Logisch inzicht en ervaring met diverse softwareprogramma’s
- Nauwkeurig, klantgericht en leergierig
- Teamspeler binnen een jong, dynamisch team
Que proposons-nous ?
Wat bieden wij?
- Een bediendencontract.
- Correcte verloning, afhankelijk van ervaring.
- Maaltijdcheques en andere extralegale voordelen.
- Een veilige werkplek waar welzijn centraal staat.
- Onboarding in de Academy bij opstart en regelmatige opleidingen.
- Een groot bedrijf met de sfeer van een familiebedrijf.
- Aandacht voor jouw lange-termijnontwikkeling.
- Een open en transparante werkomgeving.
Compétences liées à la fonction
- Etablir un plan d'acheminement ou de post-acheminement de marchandises (prestataires, réservations, combinaison des modes de transport, ...)
- Etablir et contrôler les documents liés à la circulation internationale de la marchandise (facture douanière, Déclaration Administrative Unique -DAU-, lettre de crédit, ...)
- Préparer, suivre ou contrôler la facturation d'opérations de transit ou de douane (règlement fournisseurs, taxes douanières, Déclaration d'Echanges de Biens -DEB-, ...)
- Suivre l'acheminement des marchandises, informer le client sur le déroulement et présenter des solutions en cas d'anomalies
- Développer un portefeuille de clients/prospects
- Informer et conseiller le client sur les formalités de circulation internationale des marchandises (dispositions légales, taxes, garanties, ...)
- Collecter les documents d'expédition de la marchandise et constituer le dossier de la prestation (transit, douane, ...)
- Etablir les formalités administratives d'une prestation de transport (lettre de transport), LTA (aérien), BL (maritime), CMR (route), CIM (ferroviaire, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.