Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een zeer grote logistieke speler, zijn we op zoek naar een Customer Service Representative (m/v). Het bedrijf is gespecialiseerd in de op- en overslag van bulkproducten, stukgoed, metaal,... Hier sta je uiteraard in voor het klantencontact.
Specifiek Takenpakket:
- Je bent verantwoordelijk voor 1 of meerdere klanten en communiceert met hen via telefoon, mail en face-to-face.
- Organisatie van de hele workflow rekening houdend met de wensen van de klant.
- Beheer van de volledige logistieke administratie en onderhouden van het ‘warehouse management system’ (WMS).
- Opmaken van de nodige orders, formulieren, facturen, …
- Communicatie en coördinatie met interne afdelingen en externe leveranciers.
Herken jij je in de bovenstaande omschrijving? Ben je in het bezit van eigen vervoer en spreekt de Antwerpse Haven je aan? Solliciteer dan nu!
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt bij voorkeur reeds enkele jaren ervaring in expeditie / logistiek als CSR of een andere gelijkaardige functie.
- Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands en het Engels (bijkomende talenkennis is een pluspunt).
- Je bent punctueel en accuraat.
- Je bent communicatief sterk, zowel face-to-face als via telefoon en e-mail.
- Je bent stressbestendig en proactief en hebt doorzettingsvermogen en zin voor initiatief.
- Je bent zeer klantgericht en denkt mee met hen.
- Je geraakt gemakkelijk in Antwerpen Noord (aan de kant van de haven).
Que proposons-nous ?
- Je werkt met glijdende uren in een 38-uren systeem; toch is het belangrijk dat je niet over een 9 to 5 mentaliteit beschikt.
- Je krijgt een opleiding on the job.
- Je komt terecht in een stabiele werkomgeving in een groeiende business unit van een gereputeerde internationale logistieke groep.
- Je ontvangt een marktconform salarispakket in verhouding tot jouw capaciteiten en ervaring.
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.