Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief medewerker HR

Olen

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie binnen de HR? Beschik je over sterke administratieve vaardigheden en heb je al enige ervaring in werving en selectie? Dan ben jij misschien wel de geschikte kandidaat die wij zoeken!

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde HR-medewerker die graag aan de slag gaat in een dynamisch team. Interesse? Aarzel niet en solliciteer snel!

Takenpakket

  • Werving en selectie: Werving van arbeiders en bedienden, cv's sorteren en antwoorden op kandidaturen.

  • Vacaturebeheer: Opstellen en plaatsen van vacatures.

  • Onboarding en integratie: Onboarding van nieuwe medewerkers en hun integratie bevorderen.

  • Social media beheer: Beheren en up-to-date houden van social media.

  • Personeelsadministratie: Verwerken van personeelsgegevens, sociale documenten, afwezigheden, hospitalisatieverzekering, pensioen- en groepsverzekering, en wettelijke aangiftes.

  • Medische en opleidingsopvolging: Opvolgen van medische onderzoeken en opleidingen, inclusief administratie van opleidingen.

  • Evenementen en activiteiten: Organiseren van evenementen en activiteiten voor het personeel.

  • Interne verschuivingen en overplaatsing: Opvolgen van interne verschuivingen en overplaatsingen.

  • Informatievoorziening: Inlichten van personeel over sociaal recht en organisatiekenmerken.

Qui cherchons-nous ?

  • Beschikt over een bachelor diploma in een administratieve richting of gelijkgestelde ervaring
  • Ervaring met werving en selectie ( CV’s screenen, sollicitatie interviews,..)
  • Goede kennis van het Nederlands.
  • Goede kennis van MS Office ( Excel)
  • Oog voor detail, nauwkeurig en discreet.
  • Kennis van social media
  • Je bent creatief.
  • Je bent een echte motivator.

Que proposons-nous ?

  • Een voltijdse tewerkstelling ( 4/5de is bespreekbaar)
  • Een vast contract na inwerkperiode.
  • Aantrekkelijk salarispakket met maaltijdcheques.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969