Enregistrer l'offre
Fonction
Wil je elke dag mensen verder helpen met oog op kwaliteit? Heb je een bepaalde affiniteit met de bancaire sector? Dan is onze klant de ideale werkgever voor jou.
Wat meer over je takenpakket:
- Concreet voer je verschillende administratieve (en telefonische) taken uit zoals:
- Inkomend betaalverkeer verwerken.
- Uitgaand betaalverkeer nakijken, extra info opvragen en verwerken.
- Interne controles uitvoeren op terugbetalingen.
- Mailverkeer, E-forms behandelen.
- Datel/GDPR info bezorgen aan klant.
- Medeverzekering correct boeken/herstellen op de juiste polis.
- In de voormiddag kantoren en verzekeringsagenten te woord staan via telefoon.
Hoe ziet mijn planning als agent eruit? 📅
- De eerstvolgende opstart is op 8/09/2025.
- Je krijgt eerst een intensieve opleiding van maandag tot en met vrijdag om alles onder de knie te krijgen.
- Na de opleiding kan je dan Fulltime aan de slag gaan. Je werkt dan van maandag tot en met vrijdag van 8.30u tot 17.00u.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent een administratieve duizendpoot, je werkt accuraat, ordelijk en nauwkeurig. Deadlines & procedures schrikken je niet af.
- Je bent vlot in je communicatie naar klanten en collega’s, bent proactief ingesteld en kan zelfstandig te werk gaan.
- Klanten verder helpen zit in je DNA en je hebt een analytische geest. Cijfers schrikken je niet af.
- Je bent een echte teamplayer met een affiniteit voor technische toepassingen.
- Flexibiliteit en stressbestendig zijn in situaties met tijdsdruk zijn key.
- Je gaat discreet om met vertrouwelijke gegevens
- Frans is een echte PLUS.
- Je bent leergierig en bereid om continu bij te leren.
Que proposons-nous ?
- Een aantrekkelijk marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, vergoeding van het openbaar vervoer, kortingen bij grote online winkelketens en nog veel meer!
- Een leuke werksfeer met oog voor je persoonlijk welzijn.
- Doorgroeimogelijkheden in een groeiende en snel evoluerende organisatie.
- Mogelijkheid tot enkele dagen thuiswerk eens je opleiding is afgerond én je 3 maanden anciënniteit hebt.
- Een uitstekende opleiding met continue mogelijkheden om bij te leren.
- Vanaf 3 maanden heb je de mogelijkheid op een vast contract.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.