Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Customer Support & Admin - KBC // Nederlands & Frans // start 25/08 // 2600br

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

13,98

Fonction

Ben jij een enthousiaste multitasker met een hart voor klantenservice? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Voor onze klant zoeken we een gedreven Customer Care medewerker die energie haalt uit het helpen van mensen. Of het nu gaat om telefonische ondersteuning, het beantwoorden van e-mails - jij zorgt ervoor dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt.

Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan snel verder!

Takenpakket: 

  • Je streeft naar een vlotte, klantgerichte telefonische ondersteuning voor vennoten en klanten met betrekking tot voordelen van het Cera-lidmaatschap.
  • Je assisteert bij het consulteren van de website en de juiste informatie terugvinden;
  • Je zorgt samen met je collega’s voor een snelle en correcte afhandeling van binnenkomende e-mails en chatberichten.
  • Naast bovenstaande taken, zal je ook nog instaan voor andere activiteiten binnen het CSA-team.

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent communicatief, geduldig en klantgericht.
  • Je bent leergierig, en absorbeert snel nieuwe materie.
  • Je werkt nauwkeurig en vindt juistheid en duidelijkheid belangrijk. Hierbij begrijp je tegelijk ook het belang van een snelle service in telefonie.
  • Je kan goed samenwerken en bent flexibel.
  • Je beschikt over een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans. Dit zowel gesproken als geschreven.
  • Je beschikt over een goede PC-kennis; je bent bekend met online shoppen.
  • Je bent een administratieve duizendpoot, je werkt accuraat, ordelijk en nauwkeurig. Je weet procedures en deadlines te respecteren en repetitieve taken schrikken je niet af.
  • Je hebt een positieve instelling; wij komen dagelijks werken met de glimlach (smiling voice).

Que proposons-nous ?

  • Een groeiende en snel evoluerende organisatie.
  • Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn, een aangename werkplek.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).
  • Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.
  • Onze klant stelt kwaliteit boven kwantiteit, waardoor ze hun kunnen onderscheiden binnen de sector van customer care centers.

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969