Enregistrer l'offre
Fonction
Als Afspraakplanner ben je verantwoordelijk voor het zoeken en benaderen van B2B bedrijven die willen deelnemen aan televisieprogramma's. Vervolgens plan je afspraken in om hun deelname te bespreken en te bevestigen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Afspraken inplannen: Het inplannen van afspraken met gasten, experts en andere betrokkenen voor de televisieprogramma's.
- Communicatie: Dagelijks contact onderhouden met B2B bedrijven, gasten en andere stakeholders.
- Voorbereiding: Voorbereiden van gespreksnotities en briefingdocumenten.
- Administratie: Bijhouden van een nauwkeurige administratie van alle geplande afspraken, contactgegevens en relevante informatie.
- Rapportage: Regelmatig rapporteren aan het management over de voortgang van de geplande afspraken en eventuele knelpunten.
Qui cherchons-nous ?
- Je kan zelfstandig werken
- Je bent communicatief sterk
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands
- Redactioneel creatief kunnen meedenken
- Je beschikt over de juiste drive en resultaatgerichtheid
- Je hebt doorzettingsvermogen
- 6 maanden ervaring telefonische acquisitie is een plus
- Je hebt sterke computervaardigheden (Word, Excel, Outlook, …)
Que proposons-nous ?
- Een leuke en creatieve functie in de televisie wereld
- Een volledig trainings- en coaching traject met persoonlijke begeleiding van 3 maanden
- Een evaluatie na 3 maanden voor doorgroeimogelijkheden
- Een marktconform basissalaris, aangevuld met een zeer aantrekkelijke commissieregeling
- Fulltime dienstregeling (40u/week)
- Prettige werksfeer met tal van ontspanningsmogelijkheden zoals een pingpongtafel, pooltafel en darts
- Gezellige vrijdagnamiddag borrels en regelmatige bedrijfsuitjes
- Het kantoor is gevestigd in centrum Antwerpen, vlakbij het Mas en het eilandje waardoor zij vlot bereikbaar zijn met het openbaar vervoer
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.