Distribution

Enregistrer l'offre

Commercieel medewerker (binnendienst) met kennis Frans

Wommelgem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Konvert zoekt een commercieel medewerker binnendienst voor een internationaal opererende import- en export familiale onderneming die gespecialiseerd is in non-food artikelen. Het bedrijf is één van de grootste importeurs van Europa en leveren producten aan bedrijven binnen de detailhandel zoals; supermarkten, bouwmarkten, tuincentra, warenhuizen en internationale bedrijven. Je werkt in het kantoor van Wommelgem binnen het team van de Verkoopadministratie als Commercieel Binnendienst Medewerker voor de Belgische, de Franse en Luxemburgse markt . In deze uitvoerende en coördinerende rol ben je samen met je collega’s het aanspreekpunt binnen de orderafhandeling. 

Na een opleidingsperiode ben je in staat om zelfstandig of in team te functioneren met als volgende taken:

  • Het verwerken van de verkooporders en offertes in het systeem;
  • Onderhouden van contacten met onze hoofdzetel, magazijn en klanten;
  • Inplannen van leveringen en opvolgen van betalingen;
  • Contact met klanten in verband met leveringen / bestellingen / offertes;
  • Alle mogelijke informatie verschaffen aan klanten over ons assortiment;
  • Een volledige opvolging van A tot Z (uitgezonderd facturatie );

Interesse in deze vacature of al een eerste relevante ervaring opgedaan? 

Aarzel niet en solliciteer meteen online of stuur jouw CV + motivatie naar antwerpen.interim@konvert.be

Qui cherchons-nous ?

Vereisten

  • Je hebt bij voorkeur een eerste administratieve/commerciële ervaring; 
  • Je bent leergierig en een echte teamplayer; 
  • Je bent oplossingsgericht en leert graag bij;
  • Je spreekt Nederlands en hebt een zeer goede kennis Frans (80% van de oproepen zijn met Franse klanten); 
  • Je bent sterk klantgericht en empathisch;
  • Ervaring met Excel, AS400 of SAP is een pluspunt;
  • Bij voorkeur heb je eigen vervoer of woon je in omgeving Wommelgem;

Que proposons-nous ?

Aanbod

  • Je ontvangt een marktconform loon met extralegale voordelen (vanaf je een vast contract krijgt) zoals; eco- en maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ambulante kosten en tandzorg voor het hele gezin;
  • Na een goede evaluatie, ontvang je een vast contract;
  • Tijdens je pauzes kan je jezelf vermaken met darts of ping-pong. Frisdrank en water staan altijd gratis ter beschikking;
  • Je komt terecht in een internationale onderneming; 
  • Je krijgt kansen binnen het bedrijf om jezelf te ontplooien; 

Compétences liées à la fonction

  • Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
  • Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
  • Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
  • Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
  • Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
  • Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969