Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief-commercieel support medewerker

Menin

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een firma in Menen zijn wij op zoek naar een medewerker voor de commerciële binnendienst.

In het kort: Je bent het aanspreekpunt voor verschillende klanten en zorgt voor een vlotte verwerking van A-Z.
In het lang:
- Je verwerkt de binnenkomende orders en volgt ook de betalingen op, dus van begin tot eind
- Regelmatig update geven aan klanten omtrent hun bestelling en tussendoor ook hun vragen beantwoorden
- Oplossingen voorstellen bij eventuele problemen
- Klachten behandelen en zorgen dat het afgesloten wordt met een positieve noot
- Algemene ondersteuning bieden, jouw voorstellingen tot verbetering worden geapprecieerd! 

Het gaat om gemiddeld 70% administratie, en 30% commercieel werk. 

Qui cherchons-nous ?

- Je kan een eerste, positieve ervaring voorleggen in een gelijkaardige functie
- Je kan vlot communiceren in het Nederlands, Frans en Engels
- Administratie verwerk je met een commerciële twist
- Klantvriendelijk blijven, ook bij de moeilijkere klant
- Initiatief nemen en doorzetting wordt sterk geapprecieerd 

Que proposons-nous ?

- Voltijdse functie van 39u/week
- Je komt terecht in een aangename en inspirerende werkomgeving
- Mooie verloning in lijn met jouw ervaring en achtergrond
- Extra verloning zoals maaltijdcheques, laptop, hopitalisatie-en groepsverzekering
- 29 dagen verlof per jaar, vrij op te nemen 

Compétences liées à la fonction

  • Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
  • Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
  • Réaliser des opérations administratives ou commerciales à l'international
  • Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
  • Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969