Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief medewerker - TIJDELIJK

Anvers

Temporaire - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor onze klant in de Haven van Antwerpen zijn wij op zoek naar een tijdelijk administratief medewerker

Takenpakket: 

  • Administratie
    • Je staat in voor de postverwerking, klassement, en volgt schadedossiers administratief op.
    • Je volgt de poetshulp op en organiseert & verdeelt de was van de werkkledij.
    • Je verzorgt het onthaal en de ontvangst van nieuwe medewerkers.
    • Je ontvangt, controleert en stockeert pakketten. Je verzendt stalen naar het labo van de klant.
    • Je borgt het kantoormateriaal (toners, schrijfgerief …) en het EHBO materiaal.
    • Je volgt dagelijks het verbruik van o.a. stikstof, water, elektriciteit en opwarming van de tanks.
  • Warehouse
    • Je maakt vrachtwagenorders aan en verwerkt en controleert de orders in het ERP systeem.
    • Je verzorgt de administratie voor afhalingen en leveringen (inclusief administratie weegbrug).
    • Je creëert en boekt productiedossiers.
    • Je staat in voor de aanvragen van transport van waste IBC’s bij de klant en volgt de reserve stock waste IBC’s op.
    • Je beheert de voorraad volgens de FIFO methode.
  • Drumming
    • Je verwerkt de productfiche in het ERP systeem.
    • Je verstuurt transportorders en de weekplanning naar de transporteurs.
    • Je vult de lijnkeuze en cleaning procedure aan in de planning en bereidt werkopdrachten voor.
    • Je maakt labels aan en drukt deze af.
    • Je boekt en controleert productiedossiers.
    • Je rapporteert aan de logistiek coördinator. Je vervangt de logistiek coördinator tijdens zijn afwezigheid.

Qui cherchons-nous ?

  • Je kan vlot werken in Word, Excel, PowerPoint en Outlook.
  • Kennis van een ERP systeem is een pluspunt (Navision, Siemens, EDI, WMS).
  • Je bent een multitasker en kan zelfstandig werken.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je bent communicatief, betrouwbaar en stressbestendig.
  • Je drukt je mondeling en schriftelijk vloeiend uit in het Nederlands en het Engels.

Que proposons-nous ?

  • Voltijds contract van bepaalde duur (19 weken vanaf 24/05/2025).
  • Vanaf je eerste dag word je omringd door gepassioneerde collega’s, die graag hun kennis en ervaring met je delen.
  • Door het dynamische karakter van de onderneming en een brede waaier aan opdrachten houden ze je fris en word je voortdurend uitgedaagd.
  • Competitief loon, aangevuld met extralegale voordelen, dat erkenning geeft aan je reeds opgebouwde kennis en ervaring.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969