Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant in de Haven van Antwerpen zijn wij op zoek naar een tijdelijk administratief medewerker.
Takenpakket:
- Administratie
- Je staat in voor de postverwerking, klassement, en volgt schadedossiers administratief op.
- Je volgt de poetshulp op en organiseert & verdeelt de was van de werkkledij.
- Je verzorgt het onthaal en de ontvangst van nieuwe medewerkers.
- Je ontvangt, controleert en stockeert pakketten. Je verzendt stalen naar het labo van de klant.
- Je borgt het kantoormateriaal (toners, schrijfgerief …) en het EHBO materiaal.
- Je volgt dagelijks het verbruik van o.a. stikstof, water, elektriciteit en opwarming van de tanks.
- Warehouse
- Je maakt vrachtwagenorders aan en verwerkt en controleert de orders in het ERP systeem.
- Je verzorgt de administratie voor afhalingen en leveringen (inclusief administratie weegbrug).
- Je creëert en boekt productiedossiers.
- Je staat in voor de aanvragen van transport van waste IBC’s bij de klant en volgt de reserve stock waste IBC’s op.
- Je beheert de voorraad volgens de FIFO methode.
- Drumming
- Je verwerkt de productfiche in het ERP systeem.
- Je verstuurt transportorders en de weekplanning naar de transporteurs.
- Je vult de lijnkeuze en cleaning procedure aan in de planning en bereidt werkopdrachten voor.
- Je maakt labels aan en drukt deze af.
- Je boekt en controleert productiedossiers.
- Je rapporteert aan de logistiek coördinator. Je vervangt de logistiek coördinator tijdens zijn afwezigheid.
Qui cherchons-nous ?
- Je kan vlot werken in Word, Excel, PowerPoint en Outlook.
- Kennis van een ERP systeem is een pluspunt (Navision, Siemens, EDI, WMS).
- Je bent een multitasker en kan zelfstandig werken.
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
- Je bent communicatief, betrouwbaar en stressbestendig.
- Je drukt je mondeling en schriftelijk vloeiend uit in het Nederlands en het Engels.
Que proposons-nous ?
- Voltijds contract van bepaalde duur (19 weken vanaf 24/05/2025).
- Vanaf je eerste dag word je omringd door gepassioneerde collega’s, die graag hun kennis en ervaring met je delen.
- Door het dynamische karakter van de onderneming en een brede waaier aan opdrachten houden ze je fris en word je voortdurend uitgedaagd.
- Competitief loon, aangevuld met extralegale voordelen, dat erkenning geeft aan je reeds opgebouwde kennis en ervaring.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.