Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Supply chain medewerker

Maasmechelen

Temporaire - Temps Partiel

Employé

Fonction

Konvert Maasmechelen gaat op zoek naar een supply chain medewerker voor een bedrijf wat internationaal actief is! 

 

Wat ga je doen?

Als Supply Chain Medewerker ben je verantwoordelijk voor het contact met zowel onze klanten als leveranciers.

Je zorgt ervoor dat de voorraad up-to-date is, houdt het stockbeheer in de gaten en zorgt ervoor dat er tijdig wordt bijbesteld om tekorten te voorkomen.

 

 Vink jij alle vakjes aan? Solliciteer dan snel via 089/767572! 

 

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent iemand die heel accuraat kan werken 
  • Je hebt ervaring met voorraadbeheer.
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in een administratieve rol 
  • Je kan logisch redeneren 
  • Je bent ook zeer goed met cijfers 

Que proposons-nous ?

  • Een tijdelijke job
  • Deeltijds (2-3 dagen per week)
  • Je komt terecht in een zeer dynamisch bedrijf
  • Snelle opstart 

Compétences liées à la fonction

  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Indexer et archiver des dossiers professionnels, comptes rendus de séance,...
  • Constituer des dossiers administratifs
  • Accueillir les clients, fournisseurs, visiteurs, les orienter, prendre les messages et fixer les rendez-vous
  • Réaliser la gestion administrative du courrier
  • Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
  • Organiser les déplacements du responsable ou de membres de l'équipe
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969