Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Customer Service Representative (CSR)

Anvers

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een grote, belangrijke logistieke speler is het team van Konvert HR op zoek naar een Customer Service Representative. Het bedrijf is gespecialiseerd in de op- en overslag van bulkproducten, stukgoed, metaal,... Hier sta je uiteraard in voor het klantencontact.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor één of meerdere klanten en communiceert met hen via telefoon, mail en face-to-face.
  • Jij verzorgt de volledige organisatie van de ganse workflow, rekening houdend met de wensen van de klant.
  • Je beheert de volledige logistieke administratie en onderhoudt het warehouse management system (WMS).
  • Je maakt de nodige orders, formulieren en facturen op.
  • Je zorgt voor een vlotte communicatie en coördinatie met interne afdelingen en externe leveranciers.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt bij voorkeur reeds enkele jaren ervaring in expeditie / logistiek als CSR of een andere gelijkaardige functie.
  • Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands en het Engels (bijkomende talenkennis is een pluspunt).
  • Je bent punctueel en accuraat.
  • Je bent communicatief sterk, zowel face-to-face als via telefoon en e-mail.
  • Je bent stressbestendig en proactief en hebt doorzettingsvermogen en zin voor initiatief.
  • Je bent zeer klantgericht en denkt mee met hen.
  • Je geraakt gemakkelijk in Antwerpen Noord (aan de kant van de haven).

Que proposons-nous ?

  • Je werkt met glijdende uren in een 38-uren systeem; toch is het belangrijk dat je niet over een 9 to 5 mentaliteit beschikt.
  • Je krijgt een opleiding on the job.
  • Je komt terecht in een stabiele werkomgeving in een groeiende business unit van een gereputeerde internationale logistieke groep.
  • Je ontvangt een marktconform salarispakket in verhouding tot jouw capaciteiten en ervaring.

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
  • Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
  • Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
  • Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
  • Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969