Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een grote, belangrijke logistieke speler is het team van Konvert HR op zoek naar een Customer Service Representative. Het bedrijf is gespecialiseerd in de op- en overslag van bulkproducten, stukgoed, metaal,... Hier sta je uiteraard in voor het klantencontact.
Een greep uit jouw takenpakket:
- Je bent verantwoordelijk voor één of meerdere klanten en communiceert met hen via telefoon, mail en face-to-face.
- Jij verzorgt de volledige organisatie van de ganse workflow, rekening houdend met de wensen van de klant.
- Je beheert de volledige logistieke administratie en onderhoudt het warehouse management system (WMS).
- Je maakt de nodige orders, formulieren en facturen op.
- Je zorgt voor een vlotte communicatie en coördinatie met interne afdelingen en externe leveranciers.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt bij voorkeur reeds enkele jaren ervaring in expeditie / logistiek als CSR of een andere gelijkaardige functie.
- Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands en het Engels (bijkomende talenkennis is een pluspunt).
- Je bent punctueel en accuraat.
- Je bent communicatief sterk, zowel face-to-face als via telefoon en e-mail.
- Je bent stressbestendig en proactief en hebt doorzettingsvermogen en zin voor initiatief.
- Je bent zeer klantgericht en denkt mee met hen.
- Je geraakt gemakkelijk in Antwerpen Noord (aan de kant van de haven).
Que proposons-nous ?
- Je werkt met glijdende uren in een 38-uren systeem; toch is het belangrijk dat je niet over een 9 to 5 mentaliteit beschikt.
- Je krijgt een opleiding on the job.
- Je komt terecht in een stabiele werkomgeving in een groeiende business unit van een gereputeerde internationale logistieke groep.
- Je ontvangt een marktconform salarispakket in verhouding tot jouw capaciteiten en ervaring.
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.