Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief bediende - Roeselare - Daguren

Roulers

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor één van onze klanten, actief binnen een internationale industriële omgeving, zijn wij op zoek naar een administratief medewerker met een eerste relevante ervaring.
Je komt terecht in een familiale KMO-context waar samenwerking, nauwkeurigheid en veelzijdigheid centraal staan.

Regio: Roeselare | Voltijdse tewerkstelling | Optie vast

In deze gevarieerde rol ben je verantwoordelijk voor het administratieve reilen en zeilen binnen het bedrijf.
Je vormt de schakel tussen de interne diensten, productie en klanten.

Je takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten (telefonisch en via mail)

  • Invoeren en verwerken van bestellingen

  • Transportplanning opmaken in overleg met de productie

  • Opmaak van leveringsbonnen en facturen

  • Beheer van personeelsdocumenten

  • Aanmaak en aanpassing van labels

  • Algemeen administratief support waar nodig

Je werkt hierbij nauw samen met de productie- en plantverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.

Qui cherchons-nous ?

 

  • Je hebt reeds een eerste ervaring als administratief medewerker, idealiter binnen een industriële of productieomgeving

  • Je bent administratief sterk, georganiseerd en klantgericht

  • Je werkt zelfstandig maar functioneert ook goed binnen een team

  • Je bent flexibel en houdt van afwisseling

  • Jouw Nederlands is perfect om een vlotte verwerking te voorzien - kennis Engels en Frans 

 

Que proposons-nous ?

 

  • Een boeiende en gevarieerde functie binnen een stabiel en groeiend bedrijf

  • Marktconforme verloning met extralegale voordelen

  • Een familiaal team met korte communicatielijnen

  • Mogelijkheid tot vaste indienstname na een geslaagde interim periode

  • Ruimte voor persoonlijke groei en uitbreiding van je verantwoordelijkheden

 

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969