Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij iemand met een passie voor sales? Dan ben jij de persoon die wij zoeken voor een bedrijf gelegen in Lommel!
Takenpakket:
- Beheren en opstellen van technische documentatie en productinformatiebladen.
- Het beheren van de prijsstelling en promoties van producten in het systeem.
- Verzamelen van productgegevens en zorgen voor het regelmatig bijwerken van het artikelbestand, inclusief het toevoegen van nieuwe producten en het aanpassen van bestaande (zoals ingrediënten, Fost-Plus details, verpakkingsinformatie, prijzen en kortingen).
- Zorgen voor de nauwkeurigheid van productinformatie op online platformen zoals GS1 en andere platforms van klanten.
- Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten en het onderhouden van klantrelaties.
- Samenwerken met de accountmanagers en de orderverwerkingsafdeling om processen te optimaliseren.
- Ondersteunen van de verkoopafdeling bij het voorbereiden van salesvergaderingen, het bevestigen en opvolgen van klantorders en het samenstellen van rapporten.
- Het analyseren van het assortiment van klanten en het opvolgen van productgroepen ter ondersteuning van de verkoop.
Aanvullende taken:
- Het onderzoeken en oplossen van klantklachten.
- Controleren van verzenddocumenten, geleverde producten, leeggoed en accijnzen bij de facturering.
- Het opstellen van retourbonnen voor geretourneerde producten.
- Verwerken van bestellingen die via verschillende kanalen zoals het webordersysteem, e-mail of telefoon binnenkomen en het behandelen van bijbehorende feedback.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een bachelordiploma (bij voorkeur in Office Management of een commerciële richting) of gelijkwaardige ervaring door relevante werkervaring.
- Je hebt enkele jaren ervaring binnen een interne sales- of administratieve functie.
- Je hebt een hands-on mentaliteit, werkt proactief en denkt oplossingsgericht.
- Je bent flexibel en kunt goed omgaan met veranderende omstandigheden.
- Je werkt nauwkeurig en bent een echte administratieve duizendpoot.
- Je vindt het belangrijk om klantencontact te onderhouden en communiceert op een zelfverzekerde en vriendelijke manier.
- Je bent zowel een teamspeler als in staat om zelfstandig te werken.
- Je hebt een goede beheersing van de Office-pakketten.
- Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van de Franse taal, waarbij je vooral durft te spreken.
Que proposons-nous ?
- Een aantrekkelijk loon.
- Werken in een familiebedrijf dat sterk in groei is.
- Begeleiding en ondersteuning totdat je zelfstandig kunt werken.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.