Enregistrer l'offre
Fonction
Je biedt allround administratieve ondersteuning binnen de aankoopdienst. Jouw verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:
-
Verzenden van prijsaanvragen naar leveranciers
-
Opmaken en opvolgen van bestelbonnen
-
Administratief in orde brengen van raamovereenkomsten
-
Geleidelijk aan leer je extra taken en breid je je rol verder uit binnen het team
Qui cherchons-nous ?
- Je beschikt minstens over een A2-diploma, bij voorkeur in een administratieve richting
-
Je bent op zoek naar een deeltijdse tewerkstelling
-
Je hebt ervaring in een administratieve functie; ervaring binnen aankoop is een plus
-
Je werkt vlot met MS Office, met name Excel
-
Je bent nauwkeurig, zelfstandig en administratief sterk
-
Je bent oplossingsgericht en haalt voldoening uit het behalen van resultaten
Que proposons-nous ?
- Een boeiende deeltijdse functie binnen een dynamische en stabiele werkomgeving
-
Een collegiale sfeer met ruimte voor initiatief en persoonlijke groei
-
Een competitief loonpakket afgestemd op je ervaring en inzet
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.