Enregistrer l'offre
Fonction
🌟 Vacature: Sales Planner 🌟
Ben jij iemand die energie krijgt van doelen halen, graag de touwtjes in handen neemt en communicatief sterk uit de hoek komt? Dan hebben wij dé job voor jou! 🚀
Onze klant
Onze klant is een jong en bruisend familiebedrijf, gespecialiseerd in slimme energieoplossingen. Ze groeien snel en zoeken gemotiveerde Sales Planners om samen het verschil te maken. 💡
Wat ga je doen?
Als Sales Planner ben jij de motor achter de salesafspraken.
Je staat in voor volgende taken:
-
Afspraken inplannen voor de vertegenwoordigers bij zelfstandigen (KMO’s)
-
Beheren van hun agenda’s en zorgen voor een vlotte dagplanning
-
Bijdragen aan een efficiënte en productieve salesflow
Qui cherchons-nous ?
✅ Je haalt energie uit het werken met targets
✅ Jij bent een echte doorzetter met een winnaarsmentaliteit 🏆
✅ Vlot en helder communiceren
✅ Je leert snel en bent leergierig
✅ Geen ervaring? Geen probleem! Ze leiden je graag op van A tot Z
Que proposons-nous ?
✨ Een aantrekkelijk salarispakket + bonussysteem
✨ Interne opleiding en doorgroeimogelijkheden
✨ Werken in een enthousiast en hecht team
✨ Ecocheques én maaltijdcheques
✨ Aangename werkuren met vrijdagnamiddag vrij – weekend vibes on Friday! 🎉
✨ Fulltime dagwerk (35u/week):
-
Maandag – woensdag: 8u30 – 17u00
-
Donderdag: 8u30 – 16u00
-
Vrijdag: 8u30 – 12u30
Compétences liées à la fonction
- Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
- Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
- Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
- Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
- Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
- Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
- Suivre et vérifier les éléments d'activité et de gestion administrative du personnel
- Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
- Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
- Définir des objectifs commerciaux (vente, volume, chiffre d'affaires, satisfaction clientèle, ...)
- Contrôler la qualité du discours ou de l'argumentaire de télévendeurs, téléopérateurs et identifier des améliorations (formation, tutorat, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.