Enregistrer l'offre
Fonction
🔧 Jouw rol
Als Customer Service Officer ben jij de rechtstreekse schakel tussen onze klanten en de operaties. Dankzij jouw communicatieve en organisatorische vaardigheden zorg je ervoor dat alles vlot verloopt! 🚀
✅ Ondersteunen van chauffeurs aan het loket en voorzien van de juiste documenten.
✅ Orders van klanten beheren van A tot Z en zorgen voor een efficiënte opvolging.
✅ Dagelijks aanwezig zijn op de werkvloer om processen op te volgen en bij te sturen waar nodig.
✅ Rechtstreeks contact met klanten en operationele teams om een vlotte service te garanderen.
Qui cherchons-nous ?
Wat maakt jou de ideale kandidaat?
- Je bent communicatief sterk en weet helder en professioneel te schakelen
- Je kan prioriteiten stellen en werkt daarbij nauwkeurig en administratief zorgvuldig
- Je beheerst een goede kennis van Nederlands en Engels - kan je nog andere talen uit je hoed toveren is dat zeker een plus!
- Je bent vlot met zowel MS Office als je telefoontoestel
- Je bent enthousiast en leergiering, levenslang leren is jouw motto
💡 Klaar om deel uit te maken van een toonaangevend logistiek bedrijf? Solliciteer via Konvert en bouw mee aan de toekomst van onze partner 📩
Que proposons-nous ?
Waaraan kan jij je verwachten?
- Correcte verloning volgens de markt, aangevuld met extra legale voordelen
- Werken in een ambitieuze, sterk groeiende firma
- Je komt terecht in een gedreven team binnen een familiebedrijf
- Krijg variatie in je werkdag door de afwisselende ploegen
- Maandag:10u-18u
- Dinsdag-vrijdag: 6u-14u
Compétences liées à la fonction
- Etablir un plan d'acheminement ou de post-acheminement de marchandises (prestataires, réservations, combinaison des modes de transport, ...)
- Etablir et contrôler les documents liés à la circulation internationale de la marchandise (facture douanière, Déclaration Administrative Unique -DAU-, lettre de crédit, ...)
- Préparer, suivre ou contrôler la facturation d'opérations de transit ou de douane (règlement fournisseurs, taxes douanières, Déclaration d'Echanges de Biens -DEB-, ...)
- Codifier la marchandise à partir du descriptif fourni par le client
- Traiter des dossiers particuliers (litiges, ...) ou transmettre au service concerné
- Suivre l'acheminement des marchandises, informer le client sur le déroulement et présenter des solutions en cas d'anomalies
- Développer un portefeuille de clients/prospects
- Informer et conseiller le client sur les formalités de circulation internationale des marchandises (dispositions légales, taxes, garanties, ...)
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Collecter les documents d'expédition de la marchandise et constituer le dossier de la prestation (transit, douane, ...)
- Négocier les modalités de transport avec des compagnies aériennes, maritimes, fluviales, routières, ...
- Etablir les formalités administratives d'une prestation de transport (lettre de transport), LTA (aérien), BL (maritime), CMR (route), CIM (ferroviaire, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.