Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Customer service officer - regio Grimbergen

Grimbergen

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

🔧 Jouw rol

Als Customer Service Officer ben jij de rechtstreekse schakel tussen onze klanten en de operaties. Dankzij jouw communicatieve en organisatorische vaardigheden zorg je ervoor dat alles vlot verloopt! 🚀

✅ Ondersteunen van chauffeurs aan het loket en voorzien van de juiste documenten.
✅ Orders van klanten beheren van A tot Z en zorgen voor een efficiënte opvolging.
✅ Dagelijks aanwezig zijn op de werkvloer om processen op te volgen en bij te sturen waar nodig.
✅ Rechtstreeks contact met klanten en operationele teams om een vlotte service te garanderen.

Qui cherchons-nous ?

Wat maakt jou de ideale kandidaat? 

  • Je bent communicatief sterk en weet helder en professioneel te schakelen
  • Je kan prioriteiten stellen en werkt daarbij nauwkeurig en administratief zorgvuldig
  • Je beheerst een goede kennis van Nederlands en Engels - kan je nog andere talen uit je hoed toveren is dat zeker een plus!
  • Je bent vlot met zowel MS Office als je telefoontoestel
  • Je bent enthousiast en leergiering, levenslang leren is jouw motto

💡 Klaar om deel uit te maken van een toonaangevend logistiek bedrijf? Solliciteer via Konvert en bouw mee aan de toekomst van onze partner 📩

Que proposons-nous ?

Waaraan kan jij je verwachten? 

  • Correcte verloning volgens de markt, aangevuld met extra legale voordelen
  • Werken in een ambitieuze, sterk groeiende firma
  • Je komt terecht in een gedreven team binnen een familiebedrijf
  • Krijg variatie in je werkdag door de afwisselende ploegen
    • Maandag:10u-18u
    • Dinsdag-vrijdag: 6u-14u

Compétences liées à la fonction

  • Etablir un plan d'acheminement ou de post-acheminement de marchandises (prestataires, réservations, combinaison des modes de transport, ...)
  • Etablir et contrôler les documents liés à la circulation internationale de la marchandise (facture douanière, Déclaration Administrative Unique -DAU-, lettre de crédit, ...)
  • Préparer, suivre ou contrôler la facturation d'opérations de transit ou de douane (règlement fournisseurs, taxes douanières, Déclaration d'Echanges de Biens -DEB-, ...)
  • Codifier la marchandise à partir du descriptif fourni par le client
  • Traiter des dossiers particuliers (litiges, ...) ou transmettre au service concerné
  • Suivre l'acheminement des marchandises, informer le client sur le déroulement et présenter des solutions en cas d'anomalies
  • Développer un portefeuille de clients/prospects
  • Informer et conseiller le client sur les formalités de circulation internationale des marchandises (dispositions légales, taxes, garanties, ...)
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Collecter les documents d'expédition de la marchandise et constituer le dossier de la prestation (transit, douane, ...)
  • Négocier les modalités de transport avec des compagnies aériennes, maritimes, fluviales, routières, ...
  • Etablir les formalités administratives d'une prestation de transport (lettre de transport), LTA (aérien), BL (maritime), CMR (route), CIM (ferroviaire, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969