Enregistrer l'offre
Fonction
Ivanka van Konvert Antwerpen is op zoek naar een helpdeskmedewerker voor de afdeling Lease met goede kennis Nederlands en Frans.
Je takenpakket: 📞
- Je staat in voor het inkomend telefonisch contact met zowel klanten, de KBC-lease dienst, kantoren, leveranciers en andere betrokken partijen.
- Je biedt inhoudelijke ondersteuning bij vragen rond bestellingen en betalingen.
- Verder behandel je, in dringende gevallen, de administratieve taken zoals:
- Bevestigen order bij leverancier.
- Controleren van contracten en facturen.
- Belangrijke informatie verwerken in de dossiers.
- Het takenpakket kan in de toekomt evolueren naargelang de noden van het team en de organisatie. Eventuele bijkomende verantwoordelijkheden zullen steeds binnen het domein van leasing blijven.
Hoe ziet jouw opstart als leasemedewerker eruit? 📅
- De eerstvolgende opstart is op 10/06/2025.
- Je krijgt eerst een intensieve opleiding van maandag tot en met vrijdag (gedurende 3 maanden) om alles onder de knie te krijgen.
- Na de opleiding kan je écht aan de slag gaan. Je werkt dan van maandag tot en met vrijdag van 8.30u tot 17.00u.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent communicatief, empathisch en houdt van klantencontact.
- Je bent administratief sterk, Je werkt accuraat, ordelijk en nauwkeurig.
- Je respecteert deadlines en procedures.
- Je gaat discreet om met vertrouwelijke gegevens.
- Boekhoudkundige kennis is een pluspunt.
- Je spreekt zeer goed Nederlands, daarnaast kan je ook goed Engels en Frans.
Que proposons-nous ?
- Een aantrekkelijk marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, vergoeding van het openbaar vervoer, kortingen bij grote online winkelketens en nog veel meer!
- Een leuke werksfeer met oog voor je persoonlijk welzijn.
- Doorgroeimogelijkheden in een groeiende en snel evoluerende organisatie.
- Mogelijkheid tot enkele dagen thuiswerk eens je opleiding is afgerond én je 3 maanden anciënniteit hebt.
- Een uitstekende opleiding met continue mogelijkheden om bij te leren.
- Vanaf 3 maanden heb je de kans op een vast contract.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.