Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een bedrijf dat wereldwijd één van de belangrijkste producenten en verdelers is van elektrisch gereedschap, luchtdruk- en tuinmachines, zoekt Konvert een Administratief Assistent hersteldienst. In deze rol zal je nauw samenwerken met de verantwoordelijke van de Technische Dienst en ondersteun je de dagelijkse administratieve werking van de hersteldienst. Je speelt een sleutelrol in het coördineren van reparaties, het beheren van dossiers en het verzorgen van klantcommunicatie.
Takenpakket:
- Ondersteuning: Assistentie bieden aan de verantwoordelijke van de Technische Dienst bij administratieve taken en opvolging.
- Dossierbeheer: Beheren van hersteldossiers, van ontvangst tot afhandeling.
- Registratie: Herstellingen registreren en opvolgen in ons systeem.
- Klantencontact: Contact onderhouden met klanten over de status van hun herstelling en vragen beantwoorden.
- Bestellingen: Vervangstukken bestellen en de opvolging van leveringen beheren.
- Logistiek: Coördineren van transport voor in- en uitgaande reparaties.
- Samenwerking: Werken met collega’s van andere afdelingen voor een vlotte werking van de hersteldienst.
- Archivering: Documenten en administratieve gegevens correct archiveren.
Wil jij deel uitmaken van het team en bijdragen aan een vlotte en efficiënte hersteldienst? Bezorg ons dan zeker jouw CV.
Qui cherchons-nous ?
- Ervaring: Eerdere ervaring in een administratieve functie is een pluspunt.
- IT-vaardigheden: Goede kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Talen: Communicatief sterk in het Nederlands en Frans (kennis van Engels is een plus).
- Nauwkeurigheid: Nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig kunnen werken.
- Klantgerichtheid: Goed kunnen omgaan met klanten en werken aan oplossingsgerichte antwoorden.
Que proposons-nous ?
Een voltijdse functie met een marktconform salaris, maaltijdcheques (€8/dag), hospitalisatie -en groepsverzekering.
Compétences liées à la fonction
- Effectuer la gestion et le suivi de commandes, en cours de stocks, les retours de produits
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer des recherches documentaires et les transmettre ou les exploiter
- Imprimer des documents techniques (plans, maquettes, fiches techniques, ...)
- Organiser les réunions du groupe projet ou de la structure et rédiger les comptes rendus
- Renseigner les clients, les commanditaires sur l'avancée de leur dossier et transmettre les procès verbaux, l'état d'avancement, les échéanciers
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.