Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Verantwoordelijke klantendienst

Herent

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een firma in Herent actief in de parkeersector in regio Leuven zoeken wij een Verantwoordelijke klantendienst.

Jouw takenpakket:

  • Je coördineert het klantenservice team van 3 mensen. Daarnaast ben je eveneens het aanspreekpunt voor de collega's op andere locaties in België;
  • Je verzorgt de opleiding van nieuwe collega's en dompelt hen onder in het DNA van de onderneming;
  • Je behandelt telefonische en schriftelijke klachten en werkt mee aan de opvolging van dossiers. Je wordt in het bijzonder verantwoordelijk voor de dagelijkse opvolging en incasso van de moeilijkere klantendossiers;
  • Je volgt actief jouw invorderingsdossiers op, inclusief de interactie met advocaten en gerechtsdeurwaarders.

Ben jij de duizendpoot die wij zoeken? Geef ons dan vlug een seintje! 

Qui cherchons-nous ?

  •  Je hebt een zeer goede taalbeheersing in het Nederlands, Frans en Engels
  •  Je beschikt over enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie;
  •  Je bent computervaardig en hebt een goede kennis van Word en Excel;
  •  Je leert snel met softwarepakketten werken;
  •  Je beschikt over goede kantoorvaardigheden;
  •  Je bent communicatief en beschikt over een gezonde dosis assertiviteit;
  •  Je bent beleefd, correct en klantgericht;
  •  Je bent een team player die zich flexibel kan opstellen;
  •  Je bent stressbestendig, rustig en kan goed met moeilijke klanten omgaan;
  •  Je beschikt over verantwoordelijkheidszin en maturiteit;
  •  Je kan zelfstandig, georganiseerd en nauwkeurig werken;
  •  Je beschikt over een rijbewijs B.

Que proposons-nous ?

• Een gevarieerde voltijdse job, met ruimte voor initiatief.

• Aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.

• Tewerkstelling: regio Leuven.

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
  • Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
  • Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
  • Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
  • Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969