Enregistrer l'offre
Fonction
Wil jij werken in een jong, ambitieus en dynamisch team, waarin klantenservice centraal staat?
Bij onze klant krijg je de kans om deel uit te maken van een snelgroeiend bedrijf met een solide reputatie in natte en droge afwerking.
Wat ga je doen?
Na een uitgebreide interne opleiding ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in de shop. Jij helpt hen met hun bestellingen en geeft deskundig advies wanneer nodig. Je werkt samen met je collega’s aan commerciële acties die je met trots in de shop presenteert. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheer van de shop: je vult goederen aan, beheert bestellingen en zorgt voor de voorraad.
Qui cherchons-nous ?
- Jij bent een echte doener en hebt de wil om te groeien.
- Je hebt een gezonde portie durf en vertrouwen in je kunnen.
- Je streeft naar perfectie in je werk.
- Je wilt nieuwe dingen leren en jezelf verder ontwikkelen.
- Je bent een echt mensenmens en hebt oog voor de klant.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
- Bij voorkeur heb je al wat ervaring in een commerciële functie.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een ondersteunend en dynamisch team waar we elkaar helpen en successen vieren.
- We investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling en bieden volop kansen om door te groeien binnen een stabiel bedrijf.
- Je ontvangt een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen.
- Je werkt 40 uur per week, met 12 ADV-dagen voor extra vrije tijd.
Compétences liées à la fonction
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.