Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een communicatieve persoon die houdt van afwisseling en klantgerichte service? Wij zijn op zoek naar een Customer Service Officer voor een dynamisch en groeiend bedrijf in Grobbendonk. Dit bedrijf hecht veel waarde aan klanttevredenheid en biedt een veelzijdige functie waarin jij het verschil kunt maken.
Jouw taken:
- Je hebt contact met de leveranciers via mail en telefonisch.
- Je volgt de facturatie op en keurt deze goed.
- Je controleert of de chauffeurs over de juiste documenten beschikken.
- Je zoekt oplossingen voor vragen en problemen van klanten.
- Je verwerkt klantopdrachten en volgt deze nauwkeurig op.
- Je analyseert dossiers, maakt ze compleet en zorgt voor een tijdige en correcte rapportage.
- Verder sta je in voor de opvolging van de databases en vul je deze aan indien nodig.
- Indien nodig, werk je flexibel in ploegen volgens de vereisten van het werk. Maar je werkt in daguren.
Qui cherchons-nous ?
Wat maakt jou de ideale kandidaat?
- Je bent communicatief sterk en weet helder en professioneel te schakelen
- Je kan prioriteiten stellen en werkt daarbij nauwkeurig en administratief zorgvuldig
- Je beheerst een goede kennis van Nederlands en Engels - kan je nog andere talen uit je hoed toveren is dat zeker een plus!
- Je bent vlot met zowel MS Office als je telefoontoestel
- Je bent enthousiast en leergiering, levenslang leren is jouw motto
💡 Klaar om deel uit te maken van een toonaangevend logistiek bedrijf? Solliciteer via Konvert en bouw mee aan de toekomst van onze partner 📩
Que proposons-nous ?
Waaraan kan jij je verwachten?
- Correcte verloning volgens de markt, aangevuld met extra legale voordelen
- Werken in een ambitieuze, sterk groeiende firma
- Je komt terecht in een gedreven team binnen een familiebedrijf
- Afwisselende job in daguren, wanneer vereist, kan je in 2 ploegen werken.
Compétences liées à la fonction
- Etablir et contrôler les documents liés à la circulation internationale de la marchandise (facture douanière, Déclaration Administrative Unique -DAU-, lettre de crédit, ...)
- Préparer, suivre ou contrôler la facturation d'opérations de transit ou de douane (règlement fournisseurs, taxes douanières, Déclaration d'Echanges de Biens -DEB-, ...)
- Suivre l'acheminement des marchandises, informer le client sur le déroulement et présenter des solutions en cas d'anomalies
- Informer et conseiller le client sur les formalités de circulation internationale des marchandises (dispositions légales, taxes, garanties, ...)
- Collecter les documents d'expédition de la marchandise et constituer le dossier de la prestation (transit, douane, ...)
- Etablir les formalités administratives d'une prestation de transport (lettre de transport), LTA (aérien), BL (maritime), CMR (route), CIM (ferroviaire, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.