Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Customer service officer

Anvers

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Konvert zoekt een customer service officer voor een grote logistieke speler in de haven. 

Wat ga je allemaal doen?

  • Het volledige beheer en de efficiënte opvolging van orders van klanten.
  • Direct contact onderhouden met klanten en de operationele teams om een vlotte service te garanderen.
  • Sporadisch de chauffeurs aan het loket bijstaan en voorzien van de benodigde documentatie.
  • Dagelijkse aanwezigheid op de werkvloer om processen op te volgen en waar nodig bij te sturen.

Qui cherchons-nous ?

  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en een goede kennis van het Engels is vereist. Kennis van andere talen is een pluspunt.
  • Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen en werkt nauwkeurig en administratief zorgvuldig.
  • Vlot gebruik van MS Office en telefoon als werktool.
  • Je bent leergierig en hebt een professionele werkhouding.

Que proposons-nous ?

  • Een bediendecontract met een marktconform loon.
  • Extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques en andere extra’s.
  • Een veilige en aangename werkplek waar welzijn centraal staat.
  • Een grondige onboarding in onze Academy en regelmatige opleidingen.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een groeiend familiebedrijf met een warme sfeer.
  • Aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Je werkt in daguren tussen 8u00-17u00.

Compétences liées à la fonction

  • Etablir un plan d'acheminement ou de post-acheminement de marchandises (prestataires, réservations, combinaison des modes de transport, ...)
  • Etablir et contrôler les documents liés à la circulation internationale de la marchandise (facture douanière, Déclaration Administrative Unique -DAU-, lettre de crédit, ...)
  • Préparer, suivre ou contrôler la facturation d'opérations de transit ou de douane (règlement fournisseurs, taxes douanières, Déclaration d'Echanges de Biens -DEB-, ...)
  • Suivre l'acheminement des marchandises, informer le client sur le déroulement et présenter des solutions en cas d'anomalies
  • Développer un portefeuille de clients/prospects
  • Informer et conseiller le client sur les formalités de circulation internationale des marchandises (dispositions légales, taxes, garanties, ...)
  • Collecter les documents d'expédition de la marchandise et constituer le dossier de la prestation (transit, douane, ...)
  • Etablir les formalités administratives d'une prestation de transport (lettre de transport), LTA (aérien), BL (maritime), CMR (route), CIM (ferroviaire, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert HR VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969