Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert zoekt een customer service officer voor een grote logistieke speler in de haven.
Wat ga je allemaal doen?
- Het volledige beheer en de efficiënte opvolging van orders van klanten.
- Direct contact onderhouden met klanten en de operationele teams om een vlotte service te garanderen.
- Sporadisch de chauffeurs aan het loket bijstaan en voorzien van de benodigde documentatie.
- Dagelijkse aanwezigheid op de werkvloer om processen op te volgen en waar nodig bij te sturen.
Qui cherchons-nous ?
- Uitstekende beheersing van het Nederlands en een goede kennis van het Engels is vereist. Kennis van andere talen is een pluspunt.
- Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden.
- Je bent in staat om prioriteiten te stellen en werkt nauwkeurig en administratief zorgvuldig.
- Vlot gebruik van MS Office en telefoon als werktool.
- Je bent leergierig en hebt een professionele werkhouding.
Que proposons-nous ?
- Een bediendecontract met een marktconform loon.
- Extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques en andere extra’s.
- Een veilige en aangename werkplek waar welzijn centraal staat.
- Een grondige onboarding in onze Academy en regelmatige opleidingen.
- Doorgroeimogelijkheden binnen een groeiend familiebedrijf met een warme sfeer.
- Aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Je werkt in daguren tussen 8u00-17u00.
Compétences liées à la fonction
- Etablir un plan d'acheminement ou de post-acheminement de marchandises (prestataires, réservations, combinaison des modes de transport, ...)
- Etablir et contrôler les documents liés à la circulation internationale de la marchandise (facture douanière, Déclaration Administrative Unique -DAU-, lettre de crédit, ...)
- Préparer, suivre ou contrôler la facturation d'opérations de transit ou de douane (règlement fournisseurs, taxes douanières, Déclaration d'Echanges de Biens -DEB-, ...)
- Suivre l'acheminement des marchandises, informer le client sur le déroulement et présenter des solutions en cas d'anomalies
- Développer un portefeuille de clients/prospects
- Informer et conseiller le client sur les formalités de circulation internationale des marchandises (dispositions légales, taxes, garanties, ...)
- Collecter les documents d'expédition de la marchandise et constituer le dossier de la prestation (transit, douane, ...)
- Etablir les formalités administratives d'une prestation de transport (lettre de transport), LTA (aérien), BL (maritime), CMR (route), CIM (ferroviaire, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.