Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief receptionist(e)

Anvers

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Functiebeschrijving

Als administratief medewerker/receptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers, zowel telefonisch als aan de balie. Je speelt een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse werkzaamheden.
Daarnaast ben je verantwoordelijke voor het efficiënt en nauwkeurig uitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van de Projectleiders.
Je zorgt ook voor een correcte uitvoering van de administratie met betrekking tot de projecten en werkt nauw samen met de Projectleiders.

Taken

• Ontvangen en verwelkomen van bezoekers met een glimlach.
• Beantwoorden en doorverbinden van inkomende telefoongesprekken.
• Beheren van de algemene e-mailbox en correspondentie.
• Verzorgen van diverse administratieve werkzaamheden zoals verwerken van post, archiveren en data-invoer.
• Uitwerken en registreren van offertes.
• Ingave van orders in het systeem.
• Planning en tijdsregistratie van de schilders, controle van de uren van onderaannemers, enz…
• Registratie van aanmeldingen op de werven.
• Voorbereiden en archiveren van administratieve documenten en rapporten voor de werven.
• Ondersteunen bij overige administratieve taken en projecten.
• Bestellen van kantoorbenodigdheden en opvolging met leveranciers.

 

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs, hoger onderwijs in een administratieve richting of compenseert dit door je ervaring.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een administratieve functie.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office.
  • Je kan proactief, duidelijk en correct communiceren.
  • Je hebt oog voor kwaliteit en werkt zelfstandig.
  • Je bent een teamspeler en denkt oplossingsgericht.
  • Je hebt een grote verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent perfect Nederlandstalig, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je kan je uitdrukken in het Engels.

Que proposons-nous ?

  • Ze bieden jou een gevarieerde job in een warme, collegiale werkomgeving.
  • Bovendien kan je rekenen op een marktconform salaris, aangevuld met een groepsverzekering, hospitalisatieplan, maaltijdcheques, GSM en laptop.
  • Je komt terecht in groeiend en dynamisch bedrijf met een open en informele cultuur, waar aandacht voor elke medewerker centraal staat.
  • Om jezelf optimaal te kunnen ontwikkelen in je job, krijg je de nodige ondersteuning, opleidingen en praktijktraining.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969