Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Onthaalmedewerker

Fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

Ben jij het vriendelijke gezicht dat mensen zich herinneren? Heb je oog voor detail, straal je professionaliteit uit en zet je service altijd op de eerste plaats?

Dan ben jij misschien de receptioniste die wij zoeken voor onze klant, een high-end merk dat streeft naar perfectie, in producten én in beleving.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers, klanten en leveranciers.
  • Je ontvangt hen met de glimlach en zorgt voor een verzorgde, warme, professionele ontvangst.
  • Je beantwoordt telefoons en e-mails op een vriendelijke en accurate manier, en stuurt ze correct door.
  • Je ondersteunt administratieve processen en zorgt ervoor dat alles correct en tijdig verwerkt wordt.
  • Je houdt het onthaal en de algemene ruimte netjes en representatief. De showroom is jouw verantwoordelijkheid. Je zorgt dat deze ten allen tijde voldoet aan de hoge standaarden van het merk en klaar is voor ieder (onverwacht) bezoek.
  • Je schakelt moeiteloos tussen onthaal, administratie en het ondersteunen van collega’s uit verschillende afdelingen. Flexibiliteit is jouw tweede natuur en je springt bij waar nodig. Geen enkele dag is hetzelfde en dat is precies wat jou energie geeft.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een verzorgd voorkomen en een warme, professionele uitstraling.

  • Je spreekt vlot Nederlands, Frans, Engels. Duits en/of Spaans is een plus.

  • Je houdt van orde en structuur, werkt nauwkeurig en bent discreet.

  • Je hebt geen “nine-to-five”-mentaliteit, je bent beschikbaar wanneer het nodig is. • Je denkt mee, neemt initiatief en wil bijdragen aan de servicebeleving van ons merk.

Que proposons-nous ?

  • Een contract van onbepaalde duur.  

  • Een groeiende, uitdagende organisatie met oog voor medewerkers.

  • Een aantrekkelijke, gevarieerde functie waarbij geen enkele dag dezelfde is.

  • Een ruime waaier aan opleidingsmogelijkheden zowel intern als extern

  • Een goede balans tussen werken en plezier.

  • Je maakt deel uit van een familiale omgeving waar oprechtheid en teamspirit centraal staan.  

  • De kans om zaken te realiseren en je stempel te drukken in een bedrijf in volle expansie.

  • Deel uit te maken van een toonaangevende speler in luxueus buitenmeubilair met unieke klanten.

  • Een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969