Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Ervaren Customer Care Medewerker // Hartje Antwerpen

Anvers

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Konvert Antwerpen is op zoek naar enthousiaste, perfect tweetalige (NL-FR) customer care medewerkers.

Als customer care medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt (zowel in- als outbound) voor de klant en zorg je voor een vlotte, klantvriendelijke en commerciële service.

Jouw rol:

✔️ Beantwoorden van klantenvragen via telefoon
✔️ Klanten professioneel adviseren en overtuigen met jouw commerciële flair
✔️ Oplossen van problemen met een klantgerichte en empathische aanpak
✔️ Administratieve opvolging en nauwkeurige verwerking van klantgegevens, afspraken inboeken via verschillende systemen, ervaring met 2 schermen te werken
✔️ Actief meedenken over verbeteringen in de service

Qui cherchons-nous ?

🔹 Ervaring in sales is een must – je weet hoe je klanten overtuigt!
🔹 Sterk commercieel inzicht en resultaatgericht denken
🔹 Aangename en duidelijke telefoonstem
🔹 Empathisch vermogen en klantgerichtheid
🔹 Mooi en creatief taalgebruik (Algemeen Nederlands)
🔹 Zelfstandig kunnen werken en oplossingsgericht denken
🔹 Maturiteit en verantwoordelijkheidsgevoel
🔹 Goede computervaardigheden en vlotte administratie
🔹 Perfect tweetalig Nederlands/Frans (mondeling én schriftelijk)
🔹 Stressbestendig en flexibel in een dynamische omgeving

Que proposons-nous ?

✔️ Een kleinschalig telemarketingbureau/callcenter

✔️ Een gemotiveerd en aangenaam team

✔️ Persoonlijke coaching

✔️ Baremaverloning

✔️ Werkuren: Maandag – vrijdag, 9u – 17u (fulltime)

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
  • Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969