Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een commercieel talent dat ook uitblinkt in administratie? Solliciteer dan nu bij een van de grootste dienstenchequebedrijven!
Als consulent ben je verantwoordelijk voor de werving en selectie van huishoudhulpen en het matchen van hun vaardigheden met de behoeften van klanten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel huishoudhulpen als klanten en volgt beide nauwlettend op.
Je krijgt de kans om jouw kantoor verder uit te bouwen. Jij bent verantwoordelijk voor het opzetten en laten groeien van jouw eigen team en klantenbestand. Ben jij klaar voor deze spannende uitdaging? Solliciteer nu!
Qui cherchons-nous ?
Communicatief persoon en administratieve duizendpoot
- Plannen en organiseren zijn één van jouw sterktes
- Administratieve duizendpoot, multitasking is je niet vreemd
- Kennis van sociale wetgeving is een must
- Je bent empathisch en commercieel ingesteld en weet zowel klant als huishoudhulp te helpen
- Creatief meedenken met je collega’s om acties uit te werken naar potentiële klanten of huishoudhulpen
- Computervaardig
- Bachelor diploma
Que proposons-nous ?
Wij verwachten dat je het beste van jezelf geeft. die inspanningen waarderen wij met een uitdagend loonpakket.
Een tof team van collega's in jouw kantoor en de andere 23 kantoren zijn hiervan reeds overtuigd!
Er staan tal van extralegale voordelen op jou te wachten:
- maaltijdcheques
- bonus
- km-vergoeding
- onkostenvergoeding
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Donner des informations
- Réaliser une étude technique et commerciale
- Etablir un devis
- Enregistrer les données d'une commande
- Vérifier les conditions de réalisation d'une commande
- Réaliser le suivi d'une commande
- Réaliser un suivi des paiements
- Traiter les réclamations
- Réaliser un suivi des dossiers clients, fournisseurs
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.