Consultance

Enregistrer l'offre

Backoffice medewerker

Renaix

Fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

Voor een toonaangevend bedrijf in regio Ronse zijn we op zoek naar een administratief bediende die ons team op ons kantoor in Ronse kan komen versterken.

Dit zullen je taken zijn:

  • Plaatsen van bestellingen bij leveranciers.
  • Eerste ondersteuning bij vragen/opmerkingen.
  • Verwerken van bestellingen van het Sales team.
  • Het aanvragen opvolgen van elektriciteitskeuringen.
  • Het aanspreekpunt voor onze klanten voor hun after sales-vragen.
  • Ondersteunen in de verwerking van bestellingen, komende van raamovereenkomsten.
  • Inrichting van klantenaccountslaadpunten laadpassen in de Radius Charge software.
  • Toezicht houden op de toepassing van operationele processen feedback geven op eventuele verbeterpunten.
  • Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van EV-technologie & oplaadinfrastructuur.
  • Samenwerken met andere divisies zorgt voor een onvergetelijke klantenervaring, waardoor Radius dient als one-stop-shop voor alle mobiliteits- & connectiviteitsoplossingen.

Qui cherchons-nous ?

  • Kennis MS Office
  • Een goed commercieel gevoel
  • Interesse in innovatie technologie
  • Sterke talenkennis: Frans + Engels + Nederlands
  • Minstens een werkervaring in een administratieve rol
  • Sterke communicatieve interpersoonlijke vaardigheden
  • Goede vaardigheden op het gebied van organisatie tijdsbeheer
  • Ervaring in klachtenbehandeling is een plus, maar helemaal geen must
  • Ervaring in de EV of mobiliteitssector is een plus, maar helemaal geen must
  • Bekwaamheid in gegevensanalyse rapportage, met aandacht voor detail
  • Het vermogen om zelfstandig & in teamverband te werken op kantoor in een open omgeving
  • Bereidheid om op de hoogte te blijven van trends in de sector technologische vooruitgang in de EV-sector

Herken je jezelf in bovenstaande puntjes? Solliciteer online of maak een afspraak en wie weet kan jij binnenkort dit leuke team vervoegen!

Que proposons-nous ?

  • Vast contract
  • Sterke verloning extralegale voordelen
  • Vakantiegeld13de maand & een levensverzekering na 6 maanden in dienst
  • Verschillende mogelijkheden om jouw carrière intern/extern te ontwikkelen
  • Jaarlijkse internationale incentive trips voor top performers (MallorcaRome…)
  • Leuke kantooruren: 8u30 - 17u (vrijdag tot 16u) --> ideaal voor een fijne work-life balance & hierdoor bouw je 20 vakantiedagen & 6 extra ADV-dagen op
    Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
    Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969