Vente et achat

Enregistrer l'offre

Account Manager

Maldegem

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Als Key Account Manager Frankrijk speel je een cruciale rol in het opbouwen, onderhouden en versterken van relaties met spilfiguren bij Franse winkelketens.  

Je zal een sales team in Frankrijk opzetten, aansturen en managen dat de fysieke bezoeken aan de individuele winkels zal verzorgen.

Je zorgt ervoor dat ze toegang hebben tot alle verkooptools, stelt hun targets op en ontwikkelt strategieën om die targets te bereiken. 

Je rapporteert rechtstreeks aan de directie en bepaalt samen met hen de verkoopstrategie in Frankrijk. 


VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Relatiebeheer met  key decision makers:
    • Opbouwen, onderhouden en versterken van langdurige klantrelaties. Je fungeert als het primaire aanspreekpunt voor centrale spilfiguren bij de winkelketens.
    • Begeleiden van deze ketens in hun volledige ervaring met de organisatie, van onboarding tot contractverlenging.
    • Identificeren van verkoop- en groeimogelijkheden binnen potentiële of bestaande klanten en dit vertalen naar productontwikkeling en customer service.
    • Regelmatig overleg met klanten om hun doelen te begrijpen en oplossingen aan te bieden die deze doelen ondersteunen.
  • Sales management:
    • Je bouwt mee aan een team dat in Frankrijk zal instaan voor de klantbezoeken bij winkels.
    • Je volgt de prestaties van het sales team op , coacht hen en ontwikkelt strategieën waarmee ze hun verkoopdoelstellingen kunnen bereiken.
  • Strategische samenwerking:
    • Samenwerken met verkoop-, marketing- en productteams om op maat gemaakte oplossingen voor klanten te ontwikkelen.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt ervaring in de sales;
  • Ervaring binnen de matrassensector is een must;
  • Je bent sociaal en communicatief sterk en bent vlot tweetalig (Nederlands - Frans)
  • Ondernemersgeest, zelfstandigheid en een positieve instelling is een must;
  • Je staat stevig in je schoenen en kan leiding geven aan een team;
  • Je bent een echte people manager met een neus voor new business en weet opportuniteiten te spotten.

Que proposons-nous ?

  • Een dynamisch, open en warme werkomgeving;
  • Interne sales en customer service om mee samen te werken;
  • Een auto, laptop en telefoon van de zaak;
  • Competitief salaris volgens ervaring.

Compétences liées à la fonction

  • Superviser la gestion administrative du personnel
  • Coordonner les activités de gestion du personnel et conseiller les responsables de service
  • Elaborer ou faire évoluer les procédures, les supports de suivi et de gestion du personnel de la structure
  • Diriger un service, une structure
  • Suivre et mettre à jour les informations professionnelles et réglementaires
  • Concevoir et piloter les opérations liées à la gestion des emplois et des compétences
  • Organiser la concertation et le dialogue social avec les membres du personnel ou leurs représentants
  • Contrôler la conformité d'application des obligations légales et réglementaires et mettre en place les actions appropriées
  • Elaborer la politique de management des ressources humaines selon les orientations stratégiques de la structure et définir les plans d'action
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969