Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Loketbediende in de Antwerpse Haven

Anvers

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Inge, Ruth, Sofie en Thibau zijn op zoek naar een enthousiaste loketbediende voor een logistiek bedrijf in de Antwerpse Haven.

Als loketbediende houd je je bezig met administratie en communicatie.
Jouw takenpakket: 

  • Jij zal vooral vrachtwagenchauffeurs ontvangen en hen de weg tonen.
  • Je controleert hierbij of hun transportdocumenten in orde zijn en of hun lading correct is.
  • Je bent eerste aanspreekpunt van klanten en leveranciers. 
  • Je staat in voor het aanmaken / buitenpakken bulk, depotages, export-ctrs, inblazers, ...
  • Je volgt de planning Transwide op
  • Je helpt bij de dagelijkse facturatie dossiers "Access"
  • Je staat mee in voor het op orde houden van het klassement
  • Je rapporteert aan de administration manager

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt eigen vervoer (niet bereikbaar met het openbaar vervoer).
  • Je kan omgaan met wachtrijen. Je bent stressbestendig. 
  • Je kan nauwkeurig werken op de computer.
  • Er komen chauffeurs uit verschillende landen. Daarom moet je je vlot kunnen uitdrukken in het Nederlands én Engels.  
  • Je kan werken in 2 ploegen (vroege: 6u - 13u45, late: 10u - 17u45). In de opleidingsperiode werk je vooral in daguren.

Que proposons-nous ?

  • Je komt terecht in een klein team met doorgroeimogelijkheden.
  • Je krijgt voldoende ondersteuning bij jouw opstart.
  • Je krijgt een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met maaltijdcheques. Er wordt gekeken naar ervaring. 
  • Na een geslaagde interim-periode krijg je een vast contract van onbepaalde duur.

Compétences liées à la fonction

  • Etablir un plan d'acheminement ou de post-acheminement de marchandises (prestataires, réservations, combinaison des modes de transport, ...)
  • Etablir et contrôler les documents liés à la circulation internationale de la marchandise (facture douanière, Déclaration Administrative Unique -DAU-, lettre de crédit, ...)
  • Préparer, suivre ou contrôler la facturation d'opérations de transit ou de douane (règlement fournisseurs, taxes douanières, Déclaration d'Echanges de Biens -DEB-, ...)
  • Codifier la marchandise à partir du descriptif fourni par le client
  • Traiter des dossiers particuliers (litiges, ...) ou transmettre au service concerné
  • Suivre l'acheminement des marchandises, informer le client sur le déroulement et présenter des solutions en cas d'anomalies
  • Développer un portefeuille de clients/prospects
  • Informer et conseiller le client sur les formalités de circulation internationale des marchandises (dispositions légales, taxes, garanties, ...)
  • Coordonner l'activité d'une équipe
  • Collecter les documents d'expédition de la marchandise et constituer le dossier de la prestation (transit, douane, ...)
  • Négocier les modalités de transport avec des compagnies aériennes, maritimes, fluviales, routières, ...
  • Etablir les formalités administratives d'une prestation de transport (lettre de transport), LTA (aérien), BL (maritime), CMR (route), CIM (ferroviaire, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969